Marketingová štúdia spoločnosti PEZA a. s., Žilina
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
26 x |
Veľkosť
0,5 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
6232 |
Posledná úprava
13.09.2017 |
Zobrazené
1 813 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
História
Akciová spoločnosť PEZA, Žilina - Bánová vznikla v roku 1991 na báze bývalého štátneho podniku Žilinské pekárne a cukrárne. Základným cieľom privatizovanej akciovej spoločnosti bolo udržať si vedúce postavenie v zásobovaní potravinárskych predajní v žilin-skom regióne pekárskymi a cukrárskymi výrobkami a túto činnosť naďalej rozvíjať.
Súčasnosť
Výnosy z celkovej činnosti akciovej spoločnosti PEZA,a.s. dosahujú ročne približne 200 mil. Sk. V prevažnej miere sú výnosy integrovaným údajom za pekársku a cukrársku vý-robu, veľkoobchodnú a maloobchodnú činnosť.
Kľúčové slová:
marketing
akciová spoločnosť
SWOT analýza
hospodárenie
rentabilita
ideálny produkt
náklady
konkurencia
Obsah:
- Charakteristika spoločnosti
Analýza trhového podielu vybraných druhov produktov
Výsledok hospodárenia jednotlivých produktov
Celkový trhový podiel v roku 2004 (%)
Elasticita dopytu jednotlivých výrobkov
Príťažlivé trhové segmenty
Model očakávanej hodnoty a ideálneho produktu
SWOT analýza
BCG matica
Matica GE
Kritický bod rentability
Analýza štruktúry sortimentu
Záverečná hodnotiaca marketingová správa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.