Marketingová štúdia vybraného podniku - MPS, s. r. o.
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
5 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14277 |
Posledná úprava
01.03.2023 |
Zobrazené
1 524 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingová filozofia
- určiť poradie medzi konkurentmi:
o firma ponúka trvalo štandardný sortiment, a to: poradenstvo pri výbere produktu a poisťovne, tvorba poistnej zmluvy a starostlivosť o klienta
o na trhu je veľké množstvo maklérskych spoločností podobných firme MPS, pričom musia stále brať do úvahy aj nespočetné množstvo obchodných zástupcov jednotlivých poisťovní
o základným krédom spoločnosti MPS je klásť dôraz na neustálu starostlivosť o klienta, pretože sa riadia tým, že lepšie mať menej spokojných klientov ako veľké množstvo nespokojných klientov. Spokojný klient robí pozitívnu reklamu, pričom nespokojný klient robí veľmi zlé meno celej spoločnosti
o snažia sa o neustále zvyšovanie propagácie firmy, to znamená, snažia sa vložiť väčšiu časť prostriedkov do rôznych reklamných akcií. Predpokladajú tu nárast informovanosti občanov a podnikateľských subjektov o firme MPS, s. r. o.
- rozsah sféry podnikateľského záujmu
o úzka špecializácia - firma vynakladá veľké prostriedky na prehlbovanie odbornosti svojich zamestnancov a to formou rôznych školení, odborných a psychologických seminárov. Všetko toto sa robí za účelom skvalitnenia ponúkaných služieb = snaha neustále napredovať a byť lepším ako konkurencia
...
Kľúčové slová:
ekonomika
marketing
predmet činnosti
podnikanie
marketingová filozofia
BCG model
obchodné portfólio firmy
model GE
trh
trhová kapacita
trhový potenciál podniku
konkurencia
Obsah:
- Názov spoločnosti
Sídlo
Právna forma
Predmet činnosti
História firmy MPS
MARKETING V ORGANIZAČNEJ ŠTRUKTÚRE
Poslanie
Ciele podniku
Marketingová filozofia
MODEL BCG
JE OBCHODNÉ PORTFÓLIO FIRMY MPS ZDRAVÉ?
MODEL GE
CHARAKTERIZUJTE ODBYTOVÉ TRHY VYBRANÉHO PODNIKU / FIRMY A ANALYZUJET ICH DYNAMIKU, VÝKONNOSŤ A VEĽKOSŤ
MERANIE TRHU
TRHOVÝ POTENCIÁL
TRHOVÁ KAPACITA
STUPEŇ NASÝTENOSTI TRHU
TRHOVÝ PODIEL
ANALÝZA MAKROPROSTREDIA
Zdroje:
- prednášky
- prezentácie
- vzorová štúdia
- odborná literatúra
- internet
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.