Marketingové analýzy (zahrňa všetky matice, analýzy portfóliá a ostatné)
«»
Popis:
ÚVOD
Charakteristika firmy WOOD-DOW
Firma WOOD-DOW vznikla a bola založená v roku 2009. Jej zameraním je výroba drevených eurookien a dverí, vyrábaných sériovo ale aj na požiadanie v rôznych rozmeroch, a ich následný predaj. Spoločnosť WOOD-DOW je spoločnosť s ručením obmedzeným, ktorá bola založená tromi spoločníkmi. Veľkosť firmy môžeme definovať z hľadiska počtu zamestnancov, ktorý predstavuje desať zamestnancov vo výrobe, dvaja zamestnanci v sklade, dvaja zamestnanci na rozvoz a jeden zamestnanec v administratíve.
Názov spoločnosti: WOOD-DOW s. r. o.
Vízia: Víziou spoločnosti WOOD-DOW je byť lídrom na Slovenskom trhu s drevenými euro oknami a dverami
Misia: Misiou spoločnosti WOOD-DOW je poskytnúť zákazníkom špičkovú kvalitu drevených eurookien a dverí za čo najlepšie ceny a taktiež poskytnúť čo najviac rozmerov a variácii okien a dverí.
Ciele firmy: zvýšiť celkové tržby z predaja ( zisk ) o 15% za rok
...
Kľúčové slová:
konomické ukazovatele firmy
trh
odbyt
konkurencie firmy
SWOT
BCG matica
ABC analýza
záverečná marketingová správa
Obsah:
- 1. Úvod
2. Ekonomické ukazovatele firmy
3. Trh, odbyt a konkurencie firmy
4. Analýza SWOT
5. Analýza portfólia, BCG matica
6. ABC analýza
7. Segmentácia
8. Záverečná marketingová správa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.