Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingové prostredie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23103
Posledná úprava
09.05.2009
Zobrazené
1 331 x
Autor:
ajuss
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingové prostredie sa skladá z nekontrolovateľných faktorov, ktoré obklopujú podnik. Ak chce byť podnik úspešný, musí prispôsobiť svoj marketingový mix trendom a vývoju svojho prostredia.Marketingové prostredie tvoria všetky činitele a vplyvy, ktoré podmieňujú schopnosť efektívnej výmeny s cieľovým trhom.Podnikové marketingové prostredie sa skladá z činiteľov a faktorov, ktoré ovplyvňujú veľa schopností podniku. Dynamické zmeny a neisté marketingové prostredie má veľký vplyv na podnik.
Prostredie sa nemení pomaly a nedá sa prognózovať, často prináša veľké prekvapenia a šoky.
Marketingové prostredie ponúka oboje – príležitosti aj riziko, podnik musí využívať marketingový výskum a marketingový systém informácií, aby pozorne sledoval zmeny v prostredí.

Kľúčové slová:

Marketingové prostredie

marketing

makroprostredie

mikroprostredie

demografia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko