Marketingový audit konkrétneho podniku
Popis:
V práci je opísaná charakteristika podniku, jeho história až po súčasnosť. Snažila som sa urobiť audit marketingového prostredia (makroprostredie a mikroprostredie podniku). V charakteristike mikroprostredia som sa pokúsila analyzovať trh prostredníctvom Porterovho modelu piatich síl. Ďalej som v práci opísala audit marketingovej stratégie podniku, kde som charakterizovala dlhodobé ciele podniku, varianty stratégie, uskutočnila som SWOT analýzu interného a externého prostredia podniku. Ďalej som v práci uskutočnila audit organizácie marketingu, ale nakoľko vedenie podniku rozhodlo o kompletnom outsorcingu marketingových funkcií, nepodarilo sa mi zistiť informácie o systéme hodnotenia spokojnosti zákazníka.
Kľúčové slová:
marketingový audit
makroprostredie
mikroprostredie
SWOT analýza
marketingový mix
marketingová stratégia
Obsah:
- 1. Informácie o spoločnosti
2. Úvod
3. Charakteristika podniku
3.1 História podniku
3.2 Súčasnosť podniku
4. Organizácia podniku
5. Marketingové prostredie v podniku
5.1 Makroprostredie
5.2 Mikroprostredie
5.3 Analýza porterovho modelu piatich síl
5.3.1 Konkurenčná rivalita v rámci odvetvia
5.3.2 Hrozba vstupu nových potencionálnych konkurentov
5.3.3 Hrozba substitučných výrobkov
5.3.4. Sila dodávateľov
5.3.5 Nákupná sila zákazníkov
6. Marketingová stratégia podniku
6.1 Dlhodobé ciele podniku
6.2 Varianty stratégie
6.3 SWOT analýza
7. Využitie marketingového mixu v podniku
7.1 Produkt
7.2 Cena ( Price )
7.3 Distribúcia ( Place )
7.4 Reklama ( Promotion )
8. Záver
9. Použitá literatúra
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.