Marketingový audit - Sociálna poisťovňa
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
32 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4898 |
Posledná úprava
28.10.2017 |
Zobrazené
4 001 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Cieľom Prvej Česko-Slovenskej poisťovne, RAPID a. s. je zaujať popredné miesto na slovenskom trhu životného poistenia, pričom pôsobí aj na českom poistnom trhu. Skúma však aj trhy Poľska, Maďarska, Rumunska a Ukrajiny.
Prvá Česko-Slovenská poisťovňa, RAPID a. s. chce byť výrazne profilovaná stredoeurópska poisťovňa.
Blaho a všestranný rozvoj človeka pokladá poisťovňa za najvznešenejší cieľ civilizácie. Ide o úctu k človeku prostredníctvom spoločnosti. Tento cieľ chce dosahovať prácou v prospech klienta, ale aj odstraňovaním nešťastia a biedy zo života všetkých jedincov spoločnosti.
Kľúčové slová:
marketingový audit
audit
marketing
mikroprostredie
makroprostredie
klasifikácie produktov
Obsah:
- 1. Synopsis
2. Základná charakteristika subjektu - Prvej Česko-Slovenskej poisťovňe, RAPID a. s.
3. Poslanie a ciele subjektu
4. Právna forma subjektu
5. Organizačná štruktúra
6. Marketingové mikroprostredie a makroprostredie
7. Zatriedenie produktu do klasifikácie produktov
Zdroje:
- Interné materiály PČSP, RAPID a.s.
- Sadzobník produktov PČSP, RAPID a. s.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.