Marketingový audit
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16211 |
Posledná úprava
08.12.2008 |
Zobrazené
836 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Hlavným poslaním hotela Grand nie je len poskytovať ubytovacie, stravovacie a doplnkové služby v najlepšej možnej kvalite, ale cieľom zamestnancov hotela je aj spríjemniť pobyt svojim hosťom, poskytnúť im kompletné služby s kvalitným ubytovaním a vynikajúcou kuchyňou postarať sa o ich bezpečnosť, pohodlie a zabezpečiť si ich skorý návrat.
Kľúčové slová:
marketingový audit
silné a slabé stránky
marketingová stratégia
segmentácia strhu
marketingová analýza
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.