Popis:
Spoločnosť MANON, s.r.o. je spoločnosť s ručením obmedzeným, so sídlom Cesta na Senec 5/A, 821 04 Bratislava, IČO: 24 459 874, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 54291/B. Predmetom jej podnikania je výroba a následná distribúcia a predaj športovej obuvi.
Spoločnosť bola založená koncom roka 1995 a v súčasnosti patrí medzi popredných výrobcov športovej obuvi na Slovensku. Činnosť firmy v začiatkoch spočívala vo výrobe a predaji bežeckej a tzv. outdoorovej obuvi. Postupom času, keď sa dopyt po výrobkoch tejto spoločnosti zväčšoval, rozhodla sa v roku 2000 rozšíriť svoju produkciu aj o radu halových, alebo tzv. indoorových, topánok a v roku 2006 aj o obuv na voľný čas.
Tovar spoločnosti MANON, s.r.o. je vyrábaný výhradne z kvalitných bavlnených a mimoriadne priedušných materiálov slovenských a českých firiem. Okrem toho má firma zriadené aj špeciálne vývojové stredisko, ktoré slúži na výskum a ďalšie zlepšovanie materiálov, najmä na výrobu outdoorovej rady pre najnáročnejšie terény a extrémne podmienky.
Kľúčové slová:
marketingový výsku
náčrt priebehu výskumu
realizácia výskumu
dotazník
Obsah:
- Obsah (I. časť)
1. Východisková situácia spoločnosti manon, s.r.o. 3
2. Marketingový informačný systém 3
Marketingový výskum 4
Náčrt priebehu marketingového výskumu 5
Realizácia marketingového výskumu 5
Dotazník 6
3. Záver 6
4. Použité zdroje a literatúra 7
Obsah (II. časť)
1. Východisková situácia spoločnosti manon, s.r.o. 3
2. Segmentácia trhu 3
Cielený marketing 4
Proces segmentácie trhu 4
VÝber cieľovej skupiny 5
Tvorba cieľovej pozície na trhu 5
3. Záver 6
4. Použitá literatúra a zdroje 6
Obsah (III. časť)
1. Východisková situácia spoločnosti manon, s.r.o. 3
2. Produktová stratégia spoločnosti 3
Zostavenie produktového mixu 3
Produktový radu 4
3. Produktový mix spoločnosti manon, s.r.o. 4
4. Tvorba distribučnej stratégie 5
Distribučná stratégia 5
5. Tvorba cenovej stratégie 6
6. Tvorba komunikačnej stratégie 6
7. Náčrt inzerátu 7
8. Pouzita literatura a zdroje 7