Marketingový informačný systém
«»
Popis:
1. MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM
Úlohou marketingového informačného systému je zhromaždiť, triediť, analyzovať, vyhodnotiť a poskytnúť informácie marketingovému manažmentu. Informácie musia byť užitočné, aktuálne a spracované vo forme, ktorá môže slúžiť ako podklad pre rozhodovanie.
Marketingový informačný systém pracuje s troma základnými zdrojmi informácií:
- interné záznamy firmy,
- marketingové spravodajstvo,
- marketingový výskum
Kľúčové slová:
marketingový informačný systém
MIS
marketingový manažment
rozhodovanie
marketingový výskum
nákupné správanie
Obsah:
- 1. MARKETINGOVÝ INFORMAČNÝ SYSTÉM 3
2. MARKETINGOVÝ VÝSKUM 3
3. NÁKUPNÉ SPRÁVANIE 3
4. POSTUP REALIZÁCIE MARKETINGOVÉHO VÝSKUMU 4
4.1. Marketingový problém a cieľ marketingového výskumu 4
4.2. Spracovanie plánu výskumu 4
4.3. Realizácia výskumu 5
4.4. Interpretácia a spracovanie správy o získaných poznatkoch 5
5. DOTAZNÍK 6
POUŽITÁ LITERATÚRA 9
Zdroje:
- BARTÁKOVÁ, G. – CIBÁKOVÁ, V. – ŠTARCHOŇ, P.: Základy marketingu 2. rozšírené vydanie, Bratislava:228, 2007. ISBN 978-80-969834-4-5
- Kita, J. a akol.: Marketing 2. vyd. Bratislava: IURA Edition, 2002. 412 s. ISBN 80-89047-23-8
- KOTLER, P – Amstrong,G.: Marketing. Praha, Grada Publishing, 2004, ISBN 80-7169-600-5
- Richterová,K. a kol.: Marketingový výskum. Bratislava:Ekonóm, 2002, ISBN 80-22514-93-4
- http://www.euroekonom.sk/download2/pripadove-studie/Pripadova-studia-Medzinarodny-marketing-13.pdf
- http://www.gfk.sk/marketing_solutions/price/index.sk.html
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.