Marketingový mix podniku služieb
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
57 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
22481 |
Posledná úprava
21.04.2009 |
Zobrazené
6 435 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
S rastom dynamiky trhu služieb a intenzity konkurencie sa marketing stal kľúčovým faktorom odlíšenia úspešných a neúspešných podnikov. Marketing je proces vnímania, porozumenia, stimulácie a uspokojenia potrieb špecifických cieľových trhov pri využití podnikových zdrojov. Rastúca snaha o využitie marketingu v odvetví služieb nastolila otázku, aké sú - alebo aké by mali byť - kľúčové komponenty marketingového mixu služieb. Marketingový mix je významným nástrojom predaja. Skladá sa z rôznych prvkov marketingového programu, ktoré napomáhajú úspešnému zavedeniu marketingovej stratégie a umiestneniu podniku na cieľových trhoch. Cieľom mojej seminárnej práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať marketingový mix vo vybranom podniku služieb NetSpace s.r.o..
Kľúčové slová:
marketingový mix služieb
profil spoločnosti
produkt
cena
distribúcia
komunikácia
Priamy marketing
Public relations
Zdroje:
- 1. ADRIAN, P. 1996. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing , 1996, s. 14,35,150,168. ISBN : 80-7169-276-X.
- 2. KITA, J. 2002. Marketing. Bratislava: Iura edition, 2002, s. 26,395. ISBN 80-89047-23-8.
- 3. SOLOMON, M. R. – MARSHALL, G. W. – STUART, E. W. (et.al.) 2006. Marketing. Brno: Computer Press, 2006, s. 358. ISBN 80-251-1273-X.
- 4. ĎAĎO, J. - PETROVIČOVÁ, J. - KOSTKOVÁ, M. 2006. Marketing služieb. Bratislava: Epos, 2006. 295 s. ISBN 80-8057-662-9.
- http://proexport.ru/sk/marketing.htm
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.