Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový mix podniku služieb

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
57 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22481
Posledná úprava
21.04.2009
Zobrazené
6 458 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
S rastom dynamiky trhu služieb a intenzity konkurencie sa marketing stal kľúčovým faktorom odlíšenia úspešných a neúspešných podnikov. Marketing je proces vnímania, porozumenia, stimulácie a uspokojenia potrieb špecifických cieľových trhov pri využití podnikových zdrojov. Rastúca snaha o využitie marketingu v odvetví služieb nastolila otázku, aké sú - alebo aké by mali byť - kľúčové komponenty marketingového mixu služieb. Marketingový mix je významným nástrojom predaja. Skladá sa z rôznych prvkov marketingového programu, ktoré napomáhajú úspešnému zavedeniu marketingovej stratégie a umiestneniu podniku na cieľových trhoch. Cieľom mojej seminárnej práce je na základe teoretických poznatkov analyzovať marketingový mix vo vybranom podniku služieb NetSpace s.r.o..


Kľúčové slová:

marketingový mix služieb

profil spoločnosti

produkt

cena

distribúcia

komunikácia

Priamy marketing

Public relations



Zdroje:
  • 1. ADRIAN, P. 1996. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing , 1996, s. 14,35,150,168. ISBN : 80-7169-276-X.
  • 2. KITA, J. 2002. Marketing. Bratislava: Iura edition, 2002, s. 26,395. ISBN 80-89047-23-8.
  • 3. SOLOMON, M. R. – MARSHALL, G. W. – STUART, E. W. (et.al.) 2006. Marketing. Brno: Computer Press, 2006, s. 358. ISBN 80-251-1273-X.
  • 4. ĎAĎO, J. - PETROVIČOVÁ, J. - KOSTKOVÁ, M. 2006. Marketing služieb. Bratislava: Epos, 2006. 295 s. ISBN 80-8057-662-9.
  • http://proexport.ru/sk/marketing.htm
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko