Popis:
Hlavnou filozofiou banky je nezávislosť, vysoká kvalita poskytovaných služieb, obozretné podnikanie a zdravé a efektívne obchody. VOLKSBANK Slovensko ponúka klientom komplexnú paletu bankových produktov a služieb obohatenú o podielové fondy rakúskej spoločnosti Volksbank Invest , produkty životného poistenia a dôchodkového zabezpečenia spoločnosti VICTORIA-VOLKSBANKEN Poisťovňa, a. s., a stavebného sporenia prostredníctvom Wüstenrot stavebnej sporiteľni, a. s. Firma má celkom 47 pracovísk, z toho 17 v Bratislave. Z hľadiska budúceho vývoja považuje banka za svoj hlavný strategický cieľ posilniť svoje postavenie na slovenskom bankovom trhu.
1. novembra 2007 ĽUDOVÁ BANKA, a. s., zmenila obchodné meno na VOLKSBANK Slovensko, a. s. Po 16 rokoch pôsobenia na slovenskom trhu začína banka pôsobiť pod novým obchodným menom. S touto skutočnosťou súvisia aj ďalšie zmeny, najvýraznejšou z nich je uvedenia nového loga banky, vyjadrujúceho európsky rozmer a príslušnosť k silnej finančnej skupine VOLKSBANK AG so sídlom v Rakúsku, ktorá úspešne pôsobí v krajinách strednej a východnej Európy.
...
Kľúčové slová:
markteting
plán
marketingový plán
stratégia
banka
Volksbank
kvalita
služba
podnikanie
obchod
poistenie
životné poistenie
sporenie
stavebné sporenie
dôchodok
konkurencia
predaj
Obsah:
- Charakteristika podniku
Súčasné marketingové a obchodné aktivity podniku
Možnosti inovácie marketingových a obchodných aktivít
Výber vhodných inovácií
Zdroje: