Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový plán firmy Volksbank Slovensko

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
22 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12568
Posledná úprava
28.07.2020
Zobrazené
2 005 x
Autor:
bashqa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Hlavnou filozofiou banky je nezávislosť, vysoká kvalita poskytovaných služieb, obozretné podnikanie a zdravé a efektívne obchody. VOLKSBANK Slovensko ponúka klientom komplexnú paletu bankových produktov a služieb obohatenú o podielové fondy rakúskej spoločnosti Volksbank Invest , produkty životného poistenia a dôchodkového zabezpečenia spoločnosti VICTORIA-VOLKSBANKEN Poisťovňa, a. s., a stavebného sporenia prostredníctvom Wüstenrot stavebnej sporiteľni, a. s. Firma má celkom 47 pracovísk, z toho 17 v Bratislave. Z hľadiska budúceho vývoja považuje banka za svoj hlavný strategický cieľ posilniť svoje postavenie na slovenskom bankovom trhu.
1. novembra 2007 ĽUDOVÁ BANKA, a. s., zmenila obchodné meno na VOLKSBANK Slovensko, a. s. Po 16 rokoch pôsobenia na slovenskom trhu začína banka pôsobiť pod novým obchodným menom. S touto skutočnosťou súvisia aj ďalšie zmeny, najvýraznejšou z nich je uvedenia nového loga banky, vyjadrujúceho európsky rozmer a príslušnosť k silnej finančnej skupine VOLKSBANK AG so sídlom v Rakúsku, ktorá úspešne pôsobí v krajinách strednej a východnej Európy.
...

Kľúčové slová:

markteting

plán

marketingový plán

stratégia

banka

Volksbank

kvalita

služba

podnikanie

obchod

poistenie

životné poistenie

sporenie

stavebné sporenie

dôchodok

konkurencia

predaj



Obsah:
  • Charakteristika podniku
    Súčasné marketingové a obchodné aktivity podniku
    Možnosti inovácie marketingových a obchodných aktivít
    Výber vhodných inovácií

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko