Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Marketingovy plán firmy

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15840
Posledná úprava
31.01.2009
Zobrazené
1 624 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma PROFI s.r.o. je výrobná firma, ktorá sa zaoberá výrobou produktov pre domácnosti. Táto firma má sídlo v Michalovciach, čo znamená pre firmu výhodnú strategickú polohu. Marketingový plán tejto firmy sa v úvode venuje charakteristike firmy, jej polohe, čo je predmetom jej činnosti. Veľmi dôležité je analyzovať vplyv mikroekonomických a makroekonomických faktorov pôsobiacich na firmu a jej úspešnosť, čomu je venovaná SWOT a STEP analýza. Segmentáciou trhu firma určí, kto sú pre ňu cieľoví zákazníci, ktorí určujú úspech resp. neúspech firmy. Ďalšia časť marketingového plánu sa venuje analýze konkurencie, ktorá znamenajú pre firmu najväčšie hrozby a môže ovplyvniť jej postavenie na trhu alebo odlákať jej zákazníkov. Záver marketingového plánu sa venuje marketingovému mixu, konkrétne každej jeho zložke t.j. produktu, cene, miestu a propagácii výrobku.
Tento marketingový plán by mal pomôcť firme prijať správne marketingové rozhodnutia, a tak aj splniť strategické ciele firmy.

Kľúčové slová:

marketingový plán

semestrálna práca

firemná štruktúra



Zdroje:
  • www2.ekf.tuke.sk
  • www.plynroz.sk
  • www.google.sk ( stavebné firmy)
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko