Marketingový plán hotela Klára
«»
Popis:
Cieľom tejto semestrálnej práce je sformulovanie marketingového plánu pre podnik služieb. Na naplnenie cieľa som si vybrala hotel Klára ***. Hlavným poslaním hotela nie je len poskytovať ubytovacie, stravovacie, športové a doplnkové služby v najlepšej možnej kvalite, ale cieľom zamestnancov hotela je aj spríjemniť pobyt svojim hosťom, poskytnúť im kompletné služby s kvalitným ubytovaním a vynikajúcou kuchyňou postarať sa o ich bezpečnosť, pohodlie a zabezpečiť si ich skorý návrat.
Kľúčové slová:
marketing
marketingový plán
hotel
manažment
Obsah:
- Úvod 2
1 Charakteristika hotela 3
2 Misia, vízia, hodnoty, stratégia a ciele 3
2 Analýza vývoja cestovného ruchu 5
2.1 Analýza vývoja cestovného ruchu v obci Vyhne 5
2.2 Analýza konkurencie 6
2.3 Analýza zákazníkov 6
3. SWOT a STEEP analýza 6
4 Marketingová stratégia 8
4.1 Produktová politika 8
4.2 Cenová politika 8
4.3 Propagačná politika 8
4.4 Distribučná politika 9
5 Komunikačná stratégia 9
6 Finančný plán 10
Záver 10
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.