Marketingový plán - Mekka “Aspoň raz v živote“
Popis:
1.1 Stanovanie účelu marketingového plánu
Ako firma, ktorá je na trhu pomerne dlhé obdobie s rovnakými produktami, chce marketingový plán využiť na oboznámenie postavenia na trhu a z neho vylpývajúce príležitosti, požiadavky zákazníka na inovácie a zlepšenia produktov a prístupov. Zistiť príležitosti pre rozšírenie podniku a ponuku nového produktu, vyčísliť množstvo dopytu prostredníctvom marketingového prieskumu v určenej cieľovej skupine. V oboch prípadoch určiť stratégiu marketingovej komunikácie, špecifikovať marketingové prostriedky, postupy, formu a frekvenciu, prostredníctvom zistených príležitostí.
1.2 Profil firmy
História podniku
Podnik vznikol v roku 2002, prvý krát bol otvorený prvého januára. Vznikol na živnosť súčasnej vlastníčky a konateľky ako samostatná kaviareň. V roku 2003 bola otvorená ďalšia prevádzka, dnešný Divoký Západ. Podnik sa z dôvodu obmedzeného ručenia a dostatočných prostriedkov pre zloženie minimálneho základného imania, pretransformovala na spoločnosť s ručením obmedzeným do dnešnej podoby. Obe prevádzky sú od ich vzniku situované v jednej a tej istej budove.
Kľúčové slová:
marketingový plán
situačná analýza
environmentálne vplyvy
odvetvie
marketingový mix
stratégie
Obsah:
- 1 Úvod -2-
1.1 Stanovenie účelu marketingového plánu -2-
1.2 Profil firmy -2-
História podniku -2-
Predmet činnosti -2-
1.3 Zangažovanie zainteresovaných strán -3-
1.4 Zhrnutie -4-
2 Situačná analýza -5-
2.1 Poslanie firmy -5-
2.2 Analýza produktu -6-
Mekka of Coffe -6-
Mekka of wild west -7-
Mekka of pub sports -8-
Zhrnutie analýzy produktu -8-
2.3 Analýza potrieba očakávaní zákazníka -9-
Zhrnutie analýzy potrieb a očakávaní zákazníka -10-
2.4 Analýza STEEP -10-
Sociálne a kultúrne vplyvy -10-
Technologické a technické vplyvy -10-
Komunikačné a informačné technológie -10-
Ekonomické vplyvy -11-
Environmentálne vplyvy -11-
Politicko - právne vplyvy -11-
Demografické vplyvy -11-
Zhrnutie analýzy STEEP -12-
2.5 Pohľad na odvetvie -12-
2.6 Porterova analýza -12-
Zhrnutie Porterovej analýzy -13-
2.7 Analýza trhu a konkurencie -14-
Zhrnutie analýzy trhu a konkurencie -17-
2.8 Analýza SWOT -18-
Ahrnutie analýzy SWOT -18-
2.9 Marketingový mix -20-
Zhrnutie marketingového mixu -22-
3 Marketingové ciele -23-
3.1 Ciele -23-
3.2 Stratégie -25-
3.3 Časové plány činností -26-
3.4 Spôsoby hodnotenia úspešnosti -28-
3.5 Nepredvídateľné udalosti -28-
4. Záver -29-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.