Marketingový plán produktu obce Zákamenné
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
69 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
19184 |
Posledná úprava
15.02.2009 |
Zobrazené
7 104 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Stanovenie účelu marketingového plánu
Marketingový plán produktu je prispôsobený potrebám obecnej samosprávy. Metodika tvorby marketingového plánu vychádza so schémy „od vízie ku stratégii“
Účelom marketingového plánu je v prostredí, v ktorom sa nachádza oddychovo-relaxačná zóna, čo najlepšie využiť prírodný potenciál územia obce, identifikovať cieľové trhy a presadiť sa v konkurenčnom prostredí. Na vytýčené časové obdobie bol stanovený dlhodobý cieľ marketingového plánu a aktivity, určené osoby, ktoré budú aktivity vykonávať, miesto realizácie produktu, spôsoby dosiahnutia cieľa.
Najdôležitejším kvantitatívnym a kvalitatívnym výsledkom úspešnosti marketingového plánu je vytvorenie produktu, ktorý zabezpečí informovanosť cieľových trhov, a tým sa vytvorí dostatočná návštevnosť oddychovo-relaxačnej zóny v obci Zákamenné.
Kľúčové slová:
marketingový produkt obce
profil obce
plány činností
Zdroje:
- Balážová, E.: Regionálny a miestny marketing, učebné texty. Prednášky z predmetu Regionálny a miestny marketing, FEŠRR SPU v Nitre, 2005
- Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja obce Zákamenné, 2003
- Monografia Zákamenné, 2005
- www.zmo.sk
- www.build.gov.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.