Marketingový plán zlepšenia služby vo verejnom sektore
Popis:
Zamerali sme sa na problematiku poskytovania preventívnych prehliadok a taktiež sme vypracovali SWOT analýzu, kde sme vypísali silné a slabé stránky poskytovanej služby. V závere našej analytickej časti sme vypracovali a vyhodnotili marketingový prieskum.
Nepretržitým zdokonaľovaním našej planéty a ľudstva čoraz častejšie zabúdame na svoje
zdravie. Snažíme sa zlepšiť v pracovnej oblasti, vylepšiť nové technológie na ešte novšie
a dokonalejšie, a pritom zabúdame na vlastné telo, zdravie.
Cieľom tejto práce je poukázať nato, že návštevnosť preventívnych prehliadok v SR je
podceňovaná, a práve zlepšením zdravotnej starostlivosti a prístupu k samotným pacientom
môžme u ľudí dosiahnuť pravidelné absolvovanie preventívnych prehliadok.
Union zdravotná poisťovňa, a.s., ako poskytovateľ zdravotného poistenia na Slovensku je
modernou inštitúciou zameranou na zdravotnú starostlivosť.
Kľúčové slová:
preventívna prehliadka
SWOT analýza
marketingový plán
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.