Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketingový plán

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
22145
Posledná úprava
08.04.2009
Zobrazené
2 178 x
Autor:
martinka016
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom semestrálneho projektu bolo vypracovať marketingovú stratégiu, určiť marketingové ciele a z marketingového hľadiska analyzovať firmu Maker s.r.o, ktorá sa zaoberá produkciou kvalitných kožených tašiek a doplnkov. Pri tejto fiktívnej firme som sa snažila využiť nadobudnuté poznatky z predmetu Marketing a ich aplikáciu do praxe. Snažila som sa z marketingového hľadiska komplexne zhodnotiť vyrábané produkty, ktoré sú prezentované pod značkou Maker s.r.o.

Kľúčové slová:

marketing

swot analýza

step analýza

porterov model


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko