Marketingový plán
Popis:
Predstavenie podniku
Kaviareň Jazz Café v Starej Ľubovni je živnostenský podnik. Podľa živnostenského zákona spadá pod remeselné živnosti skupiny č. 31 Pohostinská činnosť a výroba jedál pre výdajne. Vznikla v roku 1994 a už od začiatku je predmetom jej činnosti poskytovanie pohostinských služieb, pod ktoré spadá predaj kávy a ďalších nápojov s obsluhou, s možnosťou posedenia, a tiež organizovanie malých koncertov živej hudby a tzv. tematických večer ...
Kľúčové slová:
Marketingový plán
Obsah:
- OBSAH
Predstavenie podniku
Prezentácia zakladateľa
História podnikania
Organizačná štruktúra
Ciele podniku
Trh
1. Segmentácia podľa veku:
2. Segmentácia podľa územia
Analýza konkurencie
Existujúci konkurenti na trhu
Potenciálni záujemcovia o vstup do odvetvia
Vyjednávacia sila zákazníkov
Vyjednávacia sila dodávateľov
Riziko substitučných produktov/služieb
SWOT analýza
SWOT analýza kaviarne Jazz Café:
Marketingový mix
Produkt
Cena
Distribúcia
Kaviareň ponúka svoje služby prostredníctvom:
Marketingová komunikáci
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.