Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov Slovenskej sporiteľne
Popis:
Naša semestrálna práca je zameraná na zistenie spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami Slovenskej sporiteľne, a. s.. Pre získanie informácií od zákazníkov sme si zvolili najpraktickejšiu a najrýchlejšiu metódu – marketingový prieskum. Cieľom práce je analýza spokojnosti zákazníkov a prípadné odporúčania na zlepšenie.
Práca je rozdelená na 5 kapitol. Úvodná kapitola je venovaná charakteristike vybranej metódy. Druhá kapitola popisuje postup uplatňovania nami zvolenej metódy. Výhody a nevýhody metódy marketingového prieskumu zahŕňa tretia kapitola našej práce. Štvrtá kapitola obsahuje podmienky a nároky aplikácie vybranej metódy. V záverečnej kapitole sú uvedené získané tvrdenia respondentov, čiže zákazníkov Slovenskej sporiteľne, a. s. a ich následná analýza.
Kľúčové slová:
marketingový prieskum
Obsah:
- Zoznam ilustrácií a tabuliek 3
ÚVOD 4
1 POPIS VYBRANEJ METÓDY 5
1.1 Marketingový prieskum 5
1.2 Metódy prieskumu 7
1.2.1 Prieskum (anketa ) 8
1.2.2 Pozorovanie 8
1.2.3 Experiment 8
1.2.4 Skupinovo orientované kladenie otázok .8
1.3 Kontaktné metódy 9
1.3.1 Telefonický spôsob 9
1.3.2 Písomná forma 9
1.3.3 Osobné interview 9
2 POSTUP UPLATŇOVANIA METÓDY 10
3 VÝHODY A NEVÝHODY POUŽITIA METÓDY V PODMIENKACH PODNIKU SLUŽIEB 12
4 PODMIENKY A NÁROKY APLIKÁCIE METÓDY 13
4.1 Dotazník 13
5 NÁVRH PRAKTICKEJ APLIKÁCIE V PODMIENKACH PODNIKU SLUŽIEB 15
5.1 Slovenská sporiteľňa, a. s. 15
5.2 Vyhodnotenie marketingového prieskumu 15
ZÁVER 21
ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 22
PRÍLOHA A 23
Zdroje:
- Birnerová, E., Križanová, A.: Základy marketingu I, 2004
- Richterová, K., Klepochová, D., Vokounová, D.: Metódy marketingového výskumu, 1997
- Rostašová, M. a kol.: Kvalita služby vnímaná zákazníkom, 2008
- www.fem.uniag.sk/cvicenia/ksov/sojkova/kmvm/pred1.doc
- www.slsp.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.