Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov Slovenskej sporiteľne

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37883
Posledná úprava
14.11.2011
Zobrazené
1 077 x
Autor:
zuzinkag
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Naša semestrálna práca je zameraná na zistenie spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami Slovenskej sporiteľne, a. s.. Pre získanie informácií od zákazníkov sme si zvolili najpraktickejšiu a najrýchlejšiu metódu – marketingový prieskum. Cieľom práce je analýza spokojnosti zákazníkov a prípadné odporúčania na zlepšenie.

Práca je rozdelená na 5 kapitol. Úvodná kapitola je venovaná charakteristike vybranej metódy. Druhá kapitola popisuje postup uplatňovania nami zvolenej metódy. Výhody a nevýhody metódy marketingového prieskumu zahŕňa tretia kapitola našej práce. Štvrtá kapitola obsahuje podmienky a nároky aplikácie vybranej metódy. V záverečnej kapitole sú uvedené získané tvrdenia respondentov, čiže zákazníkov Slovenskej sporiteľne, a. s. a ich následná analýza.  

Kľúčové slová:

marketingový prieskum



Obsah:
  • Zoznam ilustrácií a tabuliek 3
    ÚVOD 4
    1 POPIS VYBRANEJ METÓDY 5
    1.1 Marketingový prieskum 5
    1.2 Metódy prieskumu 7
    1.2.1 Prieskum  (anketa ) 8
    1.2.2 Pozorovanie 8
    1.2.3 Experiment 8
    1.2.4 Skupinovo orientované kladenie otázok .8
    1.3 Kontaktné metódy 9
    1.3.1 Telefonický spôsob 9
    1.3.2 Písomná forma 9
    1.3.3 Osobné interview 9
    2 POSTUP UPLATŇOVANIA METÓDY 10
    3 VÝHODY A NEVÝHODY POUŽITIA METÓDY V PODMIENKACH PODNIKU SLUŽIEB 12
    4 PODMIENKY A NÁROKY APLIKÁCIE METÓDY 13
    4.1 Dotazník 13
    5 NÁVRH PRAKTICKEJ APLIKÁCIE V PODMIENKACH PODNIKU SLUŽIEB 15
    5.1 Slovenská sporiteľňa, a. s. 15
    5.2 Vyhodnotenie marketingového prieskumu 15
    ZÁVER 21
    ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 22
    PRÍLOHA A 23

Zdroje:
  • Birnerová, E., Križanová, A.: Základy marketingu I, 2004
  • Richterová, K., Klepochová, D., Vokounová, D.: Metódy marketingového výskumu, 1997
  • Rostašová, M. a kol.: Kvalita služby vnímaná zákazníkom, 2008
  • www.fem.uniag.sk/cvicenia/ksov/sojkova/kmvm/pred1.doc
  • www.slsp.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko