Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketingový výskum trhu a odbytová stratégia

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19434
Posledná úprava
19.02.2009
Zobrazené
2 679 x
Autor:
iaia2
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Efektívna komunikácia medzi dodávateľmi a spotrebiteľmi tovaru a služieb všetkých druhov je nevyhnutnou podmienkou každej modernej spoločnosti. Vyžadujú si to i narastajúce medzinárodné prepojenia. Dodávatelia potrebujú porozumieť požiadavkám spotrebiteľov, aby mohli zefektívniť ponuku svojich služieb, čo najlepšie vyhovieť požiadavkám spotrebiteľov a efektívne skombinovať vlastnosti produktov a služieb, ktoré ponúkajú. Toto všetko tvorí ciele marketingového výskumu.

Kľúčové slová:

výskum trhu

odbytová stratégia

marketingový výskum trhu



Zdroje:
  • 2.doc. Ing. Kornélia Richterová, Csc., Marketingový výskum - Richterová a kolektív, Bratislava: EKONÓM 2004
  • 3.Prof. Ing. Marta Kulčáková, Csc , Výskum trhu – Kulčáková a kolektív,
  • Bratislava: SOFA 1994
  • 5. Prof. Ing. Marta Kulčáková, Csc , Výskum trhu – Kulčáková a kolektív,
  • Bratislava: SOFA 1994
  • 6.Prof. Ing. Štefan Majtán PhD. Odbytová stratégia – Majtán a kolektív, Bratislava 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko