Marketingový výskum trhu a odbytová stratégia
«»
Popis:
Efektívna komunikácia medzi dodávateľmi a spotrebiteľmi tovaru a služieb všetkých druhov je nevyhnutnou podmienkou každej modernej spoločnosti. Vyžadujú si to i narastajúce medzinárodné prepojenia. Dodávatelia potrebujú porozumieť požiadavkám spotrebiteľov, aby mohli zefektívniť ponuku svojich služieb, čo najlepšie vyhovieť požiadavkám spotrebiteľov a efektívne skombinovať vlastnosti produktov a služieb, ktoré ponúkajú. Toto všetko tvorí ciele marketingového výskumu.
Kľúčové slová:
výskum trhu
odbytová stratégia
marketingový výskum trhu
Zdroje:
- 2.doc. Ing. Kornélia Richterová, Csc., Marketingový výskum - Richterová a kolektív, Bratislava: EKONÓM 2004
- 3.Prof. Ing. Marta Kulčáková, Csc , Výskum trhu – Kulčáková a kolektív,
- Bratislava: SOFA 1994
- 5. Prof. Ing. Marta Kulčáková, Csc , Výskum trhu – Kulčáková a kolektív,
- Bratislava: SOFA 1994
- 6.Prof. Ing. Štefan Majtán PhD. Odbytová stratégia – Majtán a kolektív, Bratislava 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.