Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám
Popis:
Marketingový výskum zameraný na účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám.
1. Projekt prieskumu
Predmetom nášho projektu je marketingový výskum pre neziskovú organizáciu Proti drogám, cieľom ktorej je zistenie, čí má takáto forma prednášok na školách uplatnenie u študentov. Ide o analýzu názorov a vedomostí v súvislosti s problematikou drog a zachytenie miery skúseností s drogami u skúmanej vzorky respondentov. Zároveň sa pokúsime zachytiť druh prostredia, v ktorom je najvyššie riziko kontaktu s drogou. Náš prieskum sme realizovali na Strednej odbornej škole...
2. Cieľ prieskum
Cieľom nášho prieskumu bolo overiť efektívnosť primárnej prevencie drogových závislostí u žiakov prvých ročníkov stredných škôl.
3. Úlohy prieskumu
Pri prieskume sme si stanovili nasledujúce úlohy:
1. overiť efektivitu výkonu programu primárnej prevencie drogových závislostí,
2. zachytiť prípadnú zmenu názoru na drogy po ukončení programu primárnej prevencie drogových závislostí.
...
Kľúčové slová:
výskum
prieskum
marketing
dotazník
drogy
prevencia drogových závislostí
Obsah:
- 1. Projekt prieskumu
2. Cieľ prieskum
3. Úlohy prieskumu
4. Hypotézy prieskumu
5. Prieskumné metódy
6. Časový harmonogram a organizačné zabezpečenie
7. Charakteristika prieskumnej vzorky a lokality prieskumu
8. Vyhodnotenie a interpretácia výsledkov prieskumu
9. Porovnávacie otázky
10. Overenie hypotéz
11. Diskusia
12. Odporúčania pre prax
13. Dotazníky
14. Záver
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.