Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 116
projektov

Marketinogá štúdia - Solid s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
3,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6514
Posledná úprava
07.08.2018
Zobrazené
1 287 x
Autor:
henywow
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
• Predmet podnikania: Návrh a predaj tričiek s krátkym a dlhým rukávom, spodného prádla, šiltoviek, čiapiek a iných častí odevu.
• Poslanie firmy: Poslaním firmy je tvoriť také oblečenie, ktoré budú naši zákazníci nosiť radi, budú sa v ňom dobre cítiť a najmä budú dotvárať ich osobnosť.
• Hlavný cieľ firmy: Zvyšovať bohatstvo majiteľov podniku, získavanie konkurenčnej výhody, tvorba nového nenapodobiteľného dizajnu odevu, získavanie nových zákazníkov.
• Výrobný program: Pozostáva z tvorby dizajnu potlače odevu, predajom odevu a jeho distribúciou. Všetok odev je vo viacerých farebných kombináciách. Oblečenie je určené najmä pre mladých ľudí vo veku od 15-25 rokov, ktorý obľubujú všetky druhy elektronickej hudby, Hip-Hop- u, pop - music, bez rozdielu pohlavia, majú radi špecifický vlastný štýl obliekaní

Kľúčové slová:

marketingová štúdia

optimalizácia

marketingový mix

prieskum trhu

cenová pružnosť

dopyt

distribúcia

BCG matica



Obsah:
  • 1. Charakteristika firmy 1
    2. Ekonomické ukazovatele 2
    3. Analýza trhových podielov 10
    4. Portfóliová analýza (BCG matica) 13
    5. Analýza štruktúry sortimentu z hľadiska obratu za r. 2005 15
    6. Prieskum trhu 17
    7. Cenová pružnosť dopytu 22
    8.. Systém distribúcie výrobkov 24
    9. Návrh ponukového propagačného materiálu 26
    10. Optimalizácia marketingového mixu 28
    11. Záverečná marketingová správa 30
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko