Popis:
• Predmet podnikania: Návrh a predaj tričiek s krátkym a dlhým rukávom, spodného prádla, šiltoviek, čiapiek a iných častí odevu.
• Poslanie firmy: Poslaním firmy je tvoriť také oblečenie, ktoré budú naši zákazníci nosiť radi, budú sa v ňom dobre cítiť a najmä budú dotvárať ich osobnosť.
• Hlavný cieľ firmy: Zvyšovať bohatstvo majiteľov podniku, získavanie konkurenčnej výhody, tvorba nového nenapodobiteľného dizajnu odevu, získavanie nových zákazníkov.
• Výrobný program: Pozostáva z tvorby dizajnu potlače odevu, predajom odevu a jeho distribúciou. Všetok odev je vo viacerých farebných kombináciách. Oblečenie je určené najmä pre mladých ľudí vo veku od 15-25 rokov, ktorý obľubujú všetky druhy elektronickej hudby, Hip-Hop- u, pop - music, bez rozdielu pohlavia, majú radi špecifický vlastný štýl obliekaní
Kľúčové slová:
marketingová štúdia
optimalizácia
marketingový mix
prieskum trhu
cenová pružnosť
dopyt
distribúcia
BCG matica
Obsah:
- 1. Charakteristika firmy 1
2. Ekonomické ukazovatele 2
3. Analýza trhových podielov 10
4. Portfóliová analýza (BCG matica) 13
5. Analýza štruktúry sortimentu z hľadiska obratu za r. 2005 15
6. Prieskum trhu 17
7. Cenová pružnosť dopytu 22
8.. Systém distribúcie výrobkov 24
9. Návrh ponukového propagačného materiálu 26
10. Optimalizácia marketingového mixu 28
11. Záverečná marketingová správa 30