Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Masové médiá a propaganda

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37294
Posledná úprava
10.04.2011
Zobrazené
1 475 x
Autor:
livia.krajnakova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zakladna charakteristika pojmu propaganda a propagadistov, vplyv propagandy na médiá,historický vývoj propagandy USA a ZSSR prostredníctvom vojen, vplyv propagandy na ľudstvo a ich rozhodnutia, správna interpretácia informácií z pohľadu žurnalistu v sučastnosti, vyvarovanie sa propagandy, propagovanie propagandy v náboženských sektach a ich dôsledky.

Ako tému pre svoju seminárnu prácu som si vybrala: Masové média a propaganda. Táto téma ma zaujala nielen preto, že záujmom propagandy je šírenie informácií s hlavným cieľom ovplyvniť názor ľudí, ale i preto, že v jej snahe je zosilniť naše konanie a postoje, či ovplyvniť naše myslenie. Propaganda je cieľavedomé, sústavné a zámerné šírenie učenia, ideologických a politických názorov. Propagandisti sa prezentujú ako objektívní interpreti skutočnosti, alebo problematiky, pričom ich prvotným zámerom je skresliť fakty tak, aby ovplyvnili zmýšľanie nielen jednotlivca, ale i skupiny

Kľúčové slová:

propaganda

masová komunikácia

žurnalistika

názor

klamstvo

ideológia



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko