Max - sport, Mexiko - semestrálna práca
«»
Popis:
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého.
Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám potrebné nutričné látky, vitamíny & minerály, zrýchlia regeneráciu a pripravia vás na nové výzvy.
MAX-SPORT:
- Prvý slovenský výrobca proteínových tyčiniek
- Výroba v supermodernej prevádzke spĺňajúcej najvyššie štandardy
- TOP kvalita - vyrobené na Slovensku z najkvalitnejších domácich a európskych surovín
- TOP dodávateľský servis a flexibilita
- Vývoj v spolupráci so športovo diagnostickým centrom SPORT DIAG pre optimálnu funkčnosť
Kľúčové slová:
návrh
marketingový mix
vstup na zahraničný trh
Mexiko
swot analýza
Obsah:
- 1.Charakteristika spoločnosti 3
Predstavenie firmy a jej poslanie 3
Vízia, misia a cieľ 4
Dosiahnutie cieľa 4
Vybraný zahraničný trh 5
2.Charakteristika Mexika 5
3.Segmentácia 19
4.Swot analýza 19
5.Infraštruktúra 20
6.Analýza konkurencie 21
7.Konkurenčná výhoda firmy 22
8.Marketingový mix 22
PRODUKT 23
CENA 25
DISTRIBÚCIA 26
KOMUNIKÁCIA 26
9.Ukazovatele svetového rozvoja 27
10. Bibliografia 34
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.