Medzinárodné marketingové prostredie a segmentácia zákazníkov
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
13 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15638 |
Posledná úprava
02.12.2008 |
Zobrazené
3 195 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Firmy pôsobia v komplexe trhového prostredia. Vo všeobecnosti marketingové prostredie tvoria nekontrolovateľné faktory, ktoré obklopujú podnik.
Úspešnosť firmy závisí od jej schopnosti prispôsobiť svoj marketingový mix vývoju prostredia. Marketingové prostredie sa skladá z mikroprostredia a makroprostredia.
Mikroprostredie tvoria zložky obklopujúce podnik zblízka, ktoré ovplyvňujú jeho schopnosti a výkonnosť.
Makroprostredie vytvárajú širšie spoločenské vplyvy, ktoré pôsobia na celé mikroprostredie.
V tejto práci som analyzoval medzinárodné marketingové prostredie a segmentoval zákazníkov občianského združenia STROM s plánovanou fiktívnou expanziou na trhy v Českej republike.
Kľúčové slová:
Marketingové prostredie
Segmentácia zákazníkov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.