Medzinárodný marketing- BMW
Popis:
Vo svojej práci sa budem zaoberať popisovaním a charakterizovaním marketingovej stratégie firmy BMW pre jej produktový rad BMW 3 a jej pôsobením na troch trhoch- Nemeckom trhu, ktorý je pre firmu jej domácim trhom, trhom Veľkej Británie a trhom Slovenskej Republiky. Práca sa bude zaoberať popisom trhových situácií a základných trhových údajov na troch vybraných trhoch, neskôr definovním marketingovej vízie cieľov a firemnej stratégie firmy BMW. Okrem týchto oblastí sa práca zaoberá aj popisom histórie firmy a značky, tiež popisom firemného loga a charakteristikou základných súčastí marketingového mixu, teda produktovej, komunikačnej, distribučnej a cenovej stratégie.
Kľúčové slová:
Medzinárodný marketing
marketing
BMW
Obsah:
- 1. Charakteristika odvetví -3-
1.1 Automobilový trh Veľkej Británie -3-
1.2 Automobilový trh Nemecka -7-
1.3 Automobilový trh Slovenska -10-
2. Marketingová filozofia, ciele a vízia BMW -15-
3. Charakteristika kultúry na jednotlivých trhoch -19-
3.1 Kultúra na Nemeckom trhu -19-
3.2 Kultúra na trhu Veľkej Británie -20-
3.3 Kultúra na Slovenskom trhu -23-
4. Ratingy jednotlivých trhov -25-
5. Motívy internacionalizácie -29-
6. Trhová pozícia a segmentácia -33-
7. SWOT analýza -38-
8. Produktová politika -40-
9. Firemné logo -45-
10. Komunikačná politika -46-
11. Cenová politika -48-
12. Distribučná politika -49-
13. Zhodnotenie -51-
Bibliografické odkazy -52-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.