Medzinárodný marketing - Marketing II.
«»
Popis:
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách.
V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.
Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia.
Rozhodla sa presiahnuť národné hranice Začať sa zaoberať medzinárodným marketingom, ktorý predstavuje pevný bod, na ktorý musia byť zamerané zamerane všetky aktivity podniku fungujúceho v medzinárodných podmienkach.
Kľúčové slová:
medzinárodný marketing
zahraničie
vstup na trh
RALF
monetárna regulácia
byrokracia
Obsah:
- Základné rozhodnutia v MM
Skúmanie medzinárodného prostredia
Rozhodovanie o expanzii do zahraničia
Rozhodovanie o výbere trhu
Rozhodovanie o spôsobe vstupu na trh
Rozhodovanie o marketingovom programe
Rozhodovanie o organizácii marketingu
Použitá literatúra
Zdroje:
- Kotler, Ph. -Armstrong-Marketing. Praha:Grada 2003
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.