Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Medzinárodný marketing - Marketing II.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6219
Posledná úprava
08.09.2017
Zobrazené
2 008 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť RALF. sa zaoberá manažmentom pohľadávok na finančných trhoch v rôznych krajinách. V roku 1979 bola v Nemeckom meste Hamburg založená spoločnosť RALF GmbH. & Co.
Od doby svojho založenia sa za pár rokov ustália na Nemeckom trhu vďaka presvedčivému obchodnému zmýšľaniu a dôslednej integrácii spracovania pohľadávok do pracovných tokov zákazníka.
Začala premýšľať o orientácii na zahraničný trh. V tejto dobe musela preskúmať a zvážiť základné rozhodnutia.
Rozhodla sa presiahnuť národné hranice Začať sa zaoberať medzinárodným marketingom, ktorý predstavuje pevný bod, na ktorý musia byť zamerané zamerane všetky aktivity podniku fungujúceho v medzinárodných podmienkach.

Kľúčové slová:

medzinárodný marketing

zahraničie

vstup na trh

RALF

monetárna regulácia

byrokracia



Obsah:
  • Základné rozhodnutia v MM
    Skúmanie medzinárodného prostredia
    Rozhodovanie o expanzii do zahraničia
    Rozhodovanie o výbere trhu
    Rozhodovanie o spôsobe vstupu na trh
    Rozhodovanie o marketingovom programe
    Rozhodovanie o organizácii marketingu
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • Kotler, Ph. -Armstrong-Marketing. Praha:Grada 2003
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko