Mobil Parking
Popis:
Parkovacích miest je menej ako požadujú záujemcovia (vodiči) a ich obsadenosť je mimoriadne vysoká. Preto je potrebná regulácia parkovania a tá sa dá vykonať buď časovým obmedzením parkovania alebo vyberaním parkovného.. Výber sa vykonáva formou parkovacích kariet a po spustení ostrej prevádzky Mobil Parkingu sa bude dať platiť aj prostredníctvom mobilného telefónu.
Mobil Parking je systém, ktorý je alternatívou k v súčasnosti používaným parkovacím kartám. Vodič, ktorý má záujem o jeho používanie, si nebude kupovať papierové parkovacie karty, namiesto toho si zakúpi virtuálne parkovacie karty. Po zaparkovaní na ulici vodič namiesto vyznačovania dátumu a času, kedy zaparkoval, odošle na vopred známe číslo informáciu o tom, ako dlho chce na zvolenom mieste stáť. Následne sa mu z jeho zásobníka virtuálnych parkovacích kariet odpočíta adekvátny počet parkovaní.
Kľúčové slová:
Inovatívna služba
kontrola
marketing
poslanie
podnikové ciele
stratégia
Obsah:
- Cena parkovania a bezpečnosť
Kontrola:
Marketingové plánovanie v oblasti služieb
Poslanie:
Podnikové ciele:
Marketingové stratégie sú nástroje presadzovania marketingových cieľov.
Pri hľadaní market.stratégii nám pomôže zváženie týchto otázok:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.