Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Motivácia - jej proces, formy, faktory, teorie zamerané na obsah

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20698
Posledná úprava
13.03.2009
Zobrazené
2 217 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rozsah pojmu motivácia je veľmi široký a dodnes nie je zhoda v stanovení hraníc a zdrojov. Vo všeobecnosti pojem motivácia vyjadruje psychologické dôvody, resp. príčiny konania alebo správania.
Motivácia je vôľa konať. Kedysi sa tvrdilo, že motivácia musí prísť zvonka, ale dnes už vieme, že každého motivuje niečo iné. Organizácie, ktoré chcú využiť celý potenciál svojich zamestnancov, sa dnes ochotne vzdávajú motivácie spôsobom „rozkazuj a kontroluj“ a nahrádzajú spôsobom „raď a schvaľuj“.

Kľúčové slová:

motivácia



Zdroje:
  • ARMSTONG Michael: Řízení lidských zdrojů. Praha, GRADA 2002, ISBN 80-247-0469-2
  • DONNELLY H. James, Jr., GIBSON L. James, IVANCEVICH M. John..: Management. Praha, GRADA 1995, ISBN80-7169-422-3
  • KITA, Jaroslav. a kol.: Marketing. IURA EDITION s. r. o., Bratislava, 2000,
  • ISBN 80-89047-23-8
  • KOTLER, Philip.: Marketing Management. Grada Publishing spol. s r.o., Praha, 2001, ISBN 80-247-0016-6
  • STÝBLO, J.:Manažérska motivační stratégie,1.vyd., Praha, Management Press v Prahe, 1992
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko