Motivácia - jej proces, formy, faktory, teorie zamerané na obsah
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
16 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
20698 |
Posledná úprava
13.03.2009 |
Zobrazené
2 270 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Rozsah pojmu motivácia je veľmi široký a dodnes nie je zhoda v stanovení hraníc a zdrojov. Vo všeobecnosti pojem motivácia vyjadruje psychologické dôvody, resp. príčiny konania alebo správania.
Motivácia je vôľa konať. Kedysi sa tvrdilo, že motivácia musí prísť zvonka, ale dnes už vieme, že každého motivuje niečo iné. Organizácie, ktoré chcú využiť celý potenciál svojich zamestnancov, sa dnes ochotne vzdávajú motivácie spôsobom „rozkazuj a kontroluj“ a nahrádzajú spôsobom „raď a schvaľuj“.
Kľúčové slová:
motivácia
Zdroje:
- ARMSTONG Michael: Řízení lidských zdrojů. Praha, GRADA 2002, ISBN 80-247-0469-2
- DONNELLY H. James, Jr., GIBSON L. James, IVANCEVICH M. John..: Management. Praha, GRADA 1995, ISBN80-7169-422-3
- KITA, Jaroslav. a kol.: Marketing. IURA EDITION s. r. o., Bratislava, 2000,
- ISBN 80-89047-23-8
- KOTLER, Philip.: Marketing Management. Grada Publishing spol. s r.o., Praha, 2001, ISBN 80-247-0016-6
- STÝBLO, J.:Manažérska motivační stratégie,1.vyd., Praha, Management Press v Prahe, 1992
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.