Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Mystery shopping v mobilnej komunikácii

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
30 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
5649
Posledná úprava
14.11.2017
Zobrazené
1 893 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
„Nie ste si istí, či Vaši predajcovia dodržiavajú komunikačný kódex pri kontakte s klientom? Hľadáte spôsob, ako spravodlivo riešiť sťažnosti na správanie Vašich zamestnancov? Uvedomujete si, že iba jeden z desiatich nespokojných zákazníkov má toľko času a odvahy, aby sa sťažoval vedúcemu? Dosiahnuť krátkodobé zvýšenie kvality služieb sa dá aj vlastnými silami, patriť dlhodobo k najlepším je náročné a treba na to vynaložiť veľa úsilia“. Väčšina podnikov si denne kladie tieto otázky a snaží sa nájsť riešenie na tieto problémy. Jedným z riešení je bezpochybne Mystery shopping.

Kľúčové slová:

mystery shopping

komunikácia

testovacie nákupy

školenia

poctivosť

ochrana značky

telekomunikácie



Obsah:
  • Úvod 3
    Definícia pojmu Mystery shopping 3
    Postup Mystery shoppingu 3
    Forma Mystery shoppingu 4
    Testovacie nákupy v marketingu 4
    Testovacie nákupy ako nástroj školenia 4
    Testovacie nákupy ako nákupy poctivosti 5
    Testovacie nákupy na zistenie porušenia ochrany značky 5
    MSPA a štatistika 5
    Ako prebieha mystery shopping v praxi? 6
    Využitie Mystery shoppingu v praxi 7
    Hlavné zistenia e-CPI Telekomunikácie: 7
    Skúmané oblasti e-CPI Telekomunikácie: 10

Zdroje:
  • Ralf Deckers, Gerd Heinemann (2006): Mystery Shopping: Mit Testkäufern Verkauf und Service nachhaltig verbessern. Verlag BusinessVillage
  • Ralf Deckers (2003): Taking the Mystery out of Mystery Shopping. in: Planung & Analyse 5/2003
  • http://www.mysteryshop.org/ - What is the MSPA?
  • Z operátorov a providerov najlepšie komunikuje T-Mobile, najhoršie nováčik O2 - http://www.zive.sk/default.aspx?article=273515
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko