Mystery shopping v mobilnej komunikácii
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
30 x |
Veľkosť
0,6 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5649 |
Posledná úprava
14.11.2017 |
Zobrazené
1 893 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
„Nie ste si istí, či Vaši predajcovia dodržiavajú komunikačný kódex pri kontakte s klientom? Hľadáte spôsob, ako spravodlivo riešiť sťažnosti na správanie Vašich zamestnancov? Uvedomujete si, že iba jeden z desiatich nespokojných zákazníkov má toľko času a odvahy, aby sa sťažoval vedúcemu? Dosiahnuť krátkodobé zvýšenie kvality služieb sa dá aj vlastnými silami, patriť dlhodobo k najlepším je náročné a treba na to vynaložiť veľa úsilia“. Väčšina podnikov si denne kladie tieto otázky a snaží sa nájsť riešenie na tieto problémy. Jedným z riešení je bezpochybne Mystery shopping.
Kľúčové slová:
mystery shopping
komunikácia
testovacie nákupy
školenia
poctivosť
ochrana značky
telekomunikácie
Obsah:
- Úvod 3
Definícia pojmu Mystery shopping 3
Postup Mystery shoppingu 3
Forma Mystery shoppingu 4
Testovacie nákupy v marketingu 4
Testovacie nákupy ako nástroj školenia 4
Testovacie nákupy ako nákupy poctivosti 5
Testovacie nákupy na zistenie porušenia ochrany značky 5
MSPA a štatistika 5
Ako prebieha mystery shopping v praxi? 6
Využitie Mystery shoppingu v praxi 7
Hlavné zistenia e-CPI Telekomunikácie: 7
Skúmané oblasti e-CPI Telekomunikácie: 10
Zdroje:
- Ralf Deckers, Gerd Heinemann (2006): Mystery Shopping: Mit Testkäufern Verkauf und Service nachhaltig verbessern. Verlag BusinessVillage
- Ralf Deckers (2003): Taking the Mystery out of Mystery Shopping. in: Planung & Analyse 5/2003
- http://www.mysteryshop.org/ - What is the MSPA?
- Z operátorov a providerov najlepšie komunikuje T-Mobile, najhoršie nováčik O2 - http://www.zive.sk/default.aspx?article=273515
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.