Násilie v médiách a jeho vplyv na deti
Popis:
Reklama je silným fenoménom dnešnej doby. Reklama a médiá predstavujú vplyvné socializačné a edukačné prostriedky. Môžeme povedať, že sú nositeľmi a šíriteľmi hodnotných orientácií, etických princípov a ich významov. Taktiež ponúkajú modely a vzory spoločenského nastavenia, rolového správania. Masovo-komunikačné prostriedky sa významne podpisujú na formovaní identity, vytváraní osobnosti a iných kvalít človeka. To znamená, že odkedy začne jedinec vnímať okolie a podnety, ktoré prichádzajú z vonkajšieho prostredia, začína ho do určitej miery ovplyvňovať aj reklama a médiá...
Kľúčové slová:
reklama
deti
dieťa
médiá
vplyv médií
vplyv reklamy
TV
televízia
násilie v médiách
násilie
Obsah:
- Úvod 3
Teoretická časť 4
Reklama a médiá 4
Spôsoby ako podchytiť nepriaznivé reklamy u detí, ktoré ich už videli 5
Myslenie detí v strednom školskom veku a vplyv reklamy 6
Príjemca reklamy 6
Účinnosť reklamy 7
Empirická časť 9
Účel prieskumu 9
Cieľ prieskumu 9
Charakteristika prieskumnej vzorky 9
Metóda a metodika 10
Prieskumné otázky 10
Plán prieskumu 10
Výsledky, analýza a interpretácia 12
Diskusia 16
Záver 18
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.