Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Násilie v médiách a jeho vplyv na deti

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40622
Posledná úprava
04.11.2012
Zobrazené
1 670 x
Autor:
nikita1404
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Reklama je silným fenoménom dnešnej doby. Reklama a médiá predstavujú vplyvné socializačné a edukačné prostriedky. Môžeme povedať, že sú nositeľmi a šíriteľmi hodnotných orientácií, etických princípov a ich významov. Taktiež ponúkajú modely a vzory spoločenského nastavenia, rolového správania. Masovo-komunikačné prostriedky sa významne podpisujú na formovaní identity, vytváraní osobnosti a iných kvalít človeka. To znamená, že odkedy začne jedinec vnímať okolie a podnety, ktoré prichádzajú z vonkajšieho prostredia, začína ho do určitej miery ovplyvňovať aj reklama a médiá...

Kľúčové slová:

reklama

deti

dieťa

médiá

vplyv médií

vplyv reklamy

TV

televízia

násilie v médiách

násilie



Obsah:
  • Úvod 3
    Teoretická časť 4
    Reklama a médiá 4
    Spôsoby ako podchytiť nepriaznivé reklamy u detí, ktoré ich už videli 5
    Myslenie detí v strednom školskom veku a vplyv reklamy 6
    Príjemca reklamy 6
    Účinnosť reklamy 7
    Empirická časť 9
    Účel prieskumu 9
    Cieľ prieskumu 9
    Charakteristika prieskumnej vzorky 9
    Metóda a metodika 10
    Prieskumné otázky 10
    Plán prieskumu 10
    Výsledky, analýza a interpretácia 12
    Diskusia 16
    Záver 18
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko