Návrh komunikačnej kampane orientovanej na širokú verejnosť s cieľom zvýšenia povedomia o značke
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
42 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14521 |
Posledná úprava
24.11.2008 |
Zobrazené
1 484 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
komunikačná kampaň na zvýšenie povedomia o značke aplikovaná na konkrétnu značku, teoretická aj praktická časť
Kľúčové slová:
marketingová komunikácia
komunikačná kampaň
značka výrobku
Zdroje:
- Labská, H.: Marketingová komunikácia. Bratislava: Edičné stredisko EU 1994.
- Labská H.: Marketingová komunikácia, KO&KA: Bratislava 1998.
- Prachár, J.: Čo je marketing. Bratislava: SPN, 1992.
- Kotler, P.: Marketing management. Grada Publishing: Praha 1998.
- Jedlička, M.: Marketingová stratégia podniku.Trnava: Magna 1998.
- Kita, J. a kol.: Marketing. Edícia Ekonómia: Bratislava 2000.
- Majtán, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Ekonóm: Bratislava 2007
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.