Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Návrh komunikačnej kampane orientovanej na širokú verejnosť s cieľom zvýšenia povedomia o značke

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
42 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14521
Posledná úprava
24.11.2008
Zobrazené
1 484 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
komunikačná kampaň na zvýšenie povedomia o značke aplikovaná na konkrétnu značku, teoretická aj praktická časť

Kľúčové slová:

marketingová komunikácia

komunikačná kampaň

značka výrobku



Zdroje:
  • Labská, H.: Marketingová komunikácia. Bratislava: Edičné stredisko EU 1994.
  • Labská H.: Marketingová komunikácia, KO&KA: Bratislava 1998.
  • Prachár, J.: Čo je marketing. Bratislava: SPN, 1992.
  • Kotler, P.: Marketing management. Grada Publishing: Praha 1998.
  • Jedlička, M.: Marketingová stratégia podniku.Trnava: Magna 1998.
  • Kita, J. a kol.: Marketing. Edícia Ekonómia: Bratislava 2000.
  • Majtán, Š. a kol.: Odbytová stratégia. Ekonóm: Bratislava 2007
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko