Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok Kinder suprise
«»
Popis:
Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok - kinder suprise. Predmetom tohto projektu sú sladké vajíčka s mliečnou čokoládou a s prekvapením Kinder Surprise, ktoré pozná každé dieťa i dospelý. Naša spoločnosť Ferrero ich začala vyrábať začiatkom sedemdesiatych rokov a vysokej obľube sa tešia až dodnes. Kľúčové slová spoločnosti sú vysoká akosť, presnosť remeselnej práce, čerstvosť výrobku, starostlivý výber najjemnejších surovín, úcta k našim zákazníkom a ohľad na nich. Naše výrobky sú výsledkom inovácií a sú preto nenapodobiteľné.
Kľúčové slová:
reklama
marketing
cieľ
stretégia
Obsah:
- I. Charakteristika produktu 2
II. Definovanie cieľov 3
III. Definovanie cieľových skupín 3
IV. Definovanie posolstva 4
V. Plánovanie jednotlivých prostriedkov a médií 5
5.1 Event marketing 5
5.2 Podpora predaja 5
5.3 Reklama 6
5.4 Public relation 6
VI. Načasovanie 7
VII. Návrh hodnotenia 8
Použitá literatúra 9
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.