Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok Kinder suprise

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38303
Posledná úprava
09.11.2011
Zobrazené
1 347 x
Autor:
tharabaska
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Návrh marketingovej stratégie pre vybraný výrobok - kinder suprise. Predmetom tohto projektu sú sladké vajíčka s mliečnou čokoládou a s prekvapením Kinder Surprise, ktoré pozná každé dieťa i dospelý. Naša spoločnosť Ferrero ich začala vyrábať začiatkom sedemdesiatych rokov a vysokej obľube sa tešia až dodnes. Kľúčové slová spoločnosti sú vysoká akosť, presnosť remeselnej práce, čerstvosť výrobku, starostlivý výber najjemnejších surovín, úcta k našim zákazníkom a ohľad na nich. Naše výrobky sú výsledkom inovácií a sú preto nenapodobiteľné.

Kľúčové slová:

reklama

marketing

cieľ

stretégia



Obsah:
  • I. Charakteristika produktu 2
    II. Definovanie cieľov 3
    III. Definovanie cieľových skupín 3
    IV. Definovanie posolstva 4
    V. Plánovanie jednotlivých prostriedkov a médií 5
    5.1 Event marketing 5
    5.2 Podpora predaja 5
    5.3 Reklama 6
    5.4 Public relation 6
    VI. Načasovanie 7
    VII. Návrh hodnotenia 8
    Použitá literatúra 9

Zdroje:
  • www.ferrero.com
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko