Návrhy na zlepšenie marketingových aktivít v cestovnej kancelárií ALFA, a.s.
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
16 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
neznámy |
ID projektu
20043 |
Posledná úprava
25.02.2009 |
Zobrazené
646 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V súčasnosti je na trhu cestovného ruchu vybudovaná veľmi silná konkurencia. Každý sa snaží získať a prilákať čo najviac zákazníkov na svoju stranu. Preto je nevyhnutné nielen inovovať cestovné produkty a služby, ale aj efektívne využívať všetky nástroje marketingového mixu a prispôsobovať ich požiadavkám zákazníka.
Pri vytváraní návrhov týkajúcich sa jednotlivých marketingových aktivít cestovnej kancelárie som vychádzal zo spracovaných výsledkov z primárneho výskumu trhu prostredníctvom dotazníka cestovnej kancelárie ALFA,a.s.
Kľúčové slová:
cestovný ruch
marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.