Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Obchod a marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4087
Posledná úprava
23.05.2017
Zobrazené
2 494 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing je spôsob riadenia, ktoré zaisťuje poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáze uspokojovanie potrieb zákazníkov. Cieľom marketingu je zaistiť čo najúspešnejší predaj a tým aj trvalo priaznivý zisk.

Marketing vychádza z trhu, to znamená predovšetkým z prieskumu trhu. Nejde však len o prieskum súčasného trhu, ale o prieskum pretváranie súčasného trhu a hlave budúceho trhu. Marketing musí odhaliť ako sa bude trh meniť a o aké výrobky a služby bude na trhu záujem v blízkej i vzdialenej budúcnosti.

Marketing zahrňuje i metódy ovplyvňovania a tým aj ovplyvňovanie celého trhu. Marketing musí ovplyvňovať vytváranie nových výrobkov a služieb, musí podporovať predaj (napr. propagáciou) a mať možnosť ovplyvňovať ceny.

Kľúčové slová:

marketing

dopyt

cena

produkt

trh

kvalita

design

štýl



Obsah:
  • Marketing
    Podnikateľské koncepcie:
    Faktory dlhodobej rentability:
    Prieskum trhu
    Výrobok (product)
    Design
    Štýl
    Kvalita
    Trhová životnosť výrobku
    Cena (price)
    Cesty predaja (place)
    Stimulácia predaja (promotion)
    Zásady reklamy:
    Typy marketingu:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko