Popis:
Opis riešenia
V textovej hre Kocur v čižmách sú použité, okrem iného, abstraktné triedy a rozhraní, ktoré sú definované v knižnici TextGameLibrary.dll.
Trieda Room dedi od IRoom, v tejto triede sú použité metódy Show(), SetExits(), AddItem(), RemoveItem() a GetItem().
Trieda Game dedí od IGame, tu sú použité metódy CreateRooms(), Uvod() a Play()
Trieda BackPack dedí od IBackPack, obsahuje metódy Add(). Remove(), GetItem() a ShowBackPack()
Trieda Parser nededí od nikoho, overuje vstup, že či prvé slovo je príkaz a druhé parameter
V priečinku commands sa nachádzajú všetky triedy príkazov použitých v textovej hre, ktoré dedia od abstraktnej triedy ACommand a od rozhrania ICommand. V priečinku items sa nachádzajú všetky predmety, tie ktoré su použiteľne dedia od rozhrania IUse.
Zhodnotenie riešenia
Pre textovú hru bolo potrebné vytvoriť miestnosti, nastaviť možné východy a určiť, z ktorej sa ide kam. Potom sa do jednotlivých miestností pridali predmety a nastavili sa ich parametre a použiteľnosť. Počas hry sa pomocou podmienok a chybových správ ošetruje použiteľnosť predmetov a priechodnosť miestností.
Kľúčové slová:
Objektové programovanie