Ohlas zákazníckych inovácii
Popis:
Úlohou tejto seminárnej práce je oboznámiť čitateľa ( poslucháča ) s hlavným poslaním ohlasov zákazníckych inovácii.
Vzhľadom na cieľ tejto práce je práca štruktúrovaná do troch kapitol.
V seminárnej práci sa venuje pozornosť kategóriám ako: pojem inovácie, metodológia zákazníckych ohlasov, analýza potrieb zákazníkov.
V záverečnej časti aplikujem na uvedenú oblasť praktický príklad.
Kľúčové slová:
Inovácie
zákaznícke ohlasy
metodológia
Obsah:
- Úvod
1. Inovácie................................................................................. 3
2. Zákaznícke ohlasy...............................................5
2. 1 Metodológia.................................................................. 6
2. 2 Spoločné použitie................................................................. 6
3. Analýza potrieb zákazníkov.................................................. 7
4. Dotazník............................................. 9
Zoznam použitej literatúry
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.