Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Olympus Corp. - Analýza vstupu na trhy Strednej Európy

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11329
Posledná úprava
27.11.2018
Zobrazené
2 405 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cieľom mojej práce je vykonať komplexnú analýzu vstupu japonského výrobcu na ma-ďarský trh. Pri zohľadnení všetkých aspektov trhu budem analyzovať podmienky vstupu na trh. Podotýkam, že určité časti práce nezodpovedajú úplne realite, keďže som sa k nim nemohol dopracovať. Pri týchto častiach som sa snažil použiť sekundárne zdroje informácií.

Pri vstupe na nové trhy, každá spoločnosť uvažuje nad viacerými alternatívami. OLYMPUS je v súčasnosti zastúpená takmer v každom štáte na svete, avšak vo väčšine krajín len obchodnými zastúpeniami. Každý kontinent má jednu riadiacu a zásobovaciu základňu, väčšinou s výhodným geopolitickým umiestnením, ktorá riadi obchodné a marketingové akti-vity. Pričom zahraničné pobočky v prevažnej miere len vykonávajú programy zhora.

Pevne verím, že moja práca vyhovie tak formálnym ako aj obsahovým požiadavkám, a pritom sa podarí zoznámiť čitateľa s touto obrovskou korporáciou.

Kľúčové slová:

olympus

vstup na trh

marketing

medzinárodný

SWOT



Obsah:
  • 1 Úvod 4
    2 Predstavenie spoločnosti 5
    2.1 História 5
    2.1.1 Značka 5
    2.2 Spoločnosť 5
    2.3 Misia - koncepcia podnikania 6
    2.4 Vízia 6
    2.4.1 Filozofia manažmentu 7
    2.5 Ciele 7
    2.6 Organizácia korporácie a stupeň internacionalizácie 7
    3 Produkty 8
    4 Štruktúra odvetvia: 9
    5 Mikroprostredie (porterova analýza) 9
    6 Makroprostredie 10
    6.1.1 Politicko-právne prostredie 11
    6.1.2 Prírodné prostredie 11
    6.1.3 Sociálno-demografické prostredie 11
    6.1.4 Ekonomické prostredie 11
    6.1.5 Technologické prostredie 11
    7 Hodnotenie kultúrnych odlišností (japonsko-maďarsko) 12
    7.1 Kultúrne zvláštnosti podľa g. hofstedteho 12
    7.2 Korupcia 13
    7.3 Iné hodnotenia maďarska 14
    7.4 Kultúrne zvláštnosti v rokovaní 14
    7.4.1 Úvod 14
    7.4.2 Kult vizitky 16
    7.4.3 Malé kroky, vedúce k úspechu 16
    8 Rating maďarska 19
    9 Motívy a stupeň internacionalizácie 20
    9.1 Poslanie strategickej obchodnej jednotky v maďarsku 20
    9.2 Bodové hodnotenie potencionálnych trhov 21
    9.3 Swot analýza - olympus 22
    9.4 Swot analýza maďarska 23
    10 Určenie kľúčových stratégií 24
    10.1 Rastová matica 24
    10.2 Strategická matica zahraničných trhov 24
    10.3 Finančno-hospodárska matica 24
    10.4 Forma vstupu na zahraničný trh 24
    10.5 Marketingový cieľ vstupu 25
    10.6 Marketingová stratégia 25
    10.6.1 Segmentácia maďarského trhu 25
    10.7 Positioning 26
    11 Marketingový mix 26
    12 Spotrebiteľské správanie 27
    13 Corporate design 27
    14 Corporate communication 27
    15 Corporate culture 28
    16 Záver 29
    17 Použitá literatúra 30
    18 Prílohy 31

Zdroje:
  • BALÁŽ P. a kol.:Medzinárodné podnikanie. Bratislava: SPRINT vfra,2005. ISBN 80-89085-5-2
  • ZORKÓCIOVÁ, O.: Corporate Identity Vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity. Bratislava: Ekonóm, 2005. ISBN 80-225-1974-X
  • Výročná správa korporácie 2006, dostupné na: http://www.olympus.com
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko