Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Orange a.s. z hľadiska medzinárodnej ekonomiky

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41288
Posledná úprava
30.12.2012
Zobrazené
1 255 x
Autor:
lenka.kubikova78
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Telekomunikácie poznamenali dejiny ľudskej spoločnosti výraznejšie než mnohé iné odvetvia techniky. Sprístupnili človeku svet, skrátili vzdialenosti a stali sa nevyhnutnou súčasťou každodenného života. Predkladáme vám preto do rúk prácu, ktorá vám má pomôcť pri vstupe do „tajov“ skupiny Orange.

Cieľom a hlavným zámerom tejto práce je poskytnutie pomôcky pri vytváraní si predstavy o globálnej skupine Orange, nakoľko súčasný stav teoretického poznania v tejto oblasti sa na Slovensku obmedzuje len na niekoľko strohých článkov, prevažná časť je uverejnená v anglickom alebo francúzskom jazyku.

Z bohatého materiálu v anglickom jazyku sme sa usilovali urobiť reprezentatívny výber charakterizujúci skupinu Orange. Týmto sa vopred ospravedlňujeme za chyby a možné nedostatky vzniknuté pri preklade.

Práca je rozdelená do štyroch kapitol, súčasťou ktorých sú tiež tabuľkové a obrázkové ilustrácie pre lepšie vnímanie atmosféry skupiny Orange. V úvodnej časti sa venujeme histórii spoločnosti, jej vzniku a spusteniu.

V druhej kapitole sa zaoberáme vedením a členmi skupiny Orange.

Tretia kapitola, ktorá je najrozsiahlejšia, sa venujeme prechodu ( z angl. re-branding ) na značku Orange a opisu priebehu etáp prechodu vo vybraných krajinách.

Štvrtá kapitola je venovaná finančným správam, ktoré obsahujú informácie o výkonnosti, tržbách atď.

V piatej kapitole sme sa pokúsili opísať činnosť spomínanej skupiny v oblasti manažmentu, spoločenskej zodpovednosti, sponzorovania atď.

Kľúčové slová:

história Orange

mobilný operátor

telekomunikácie

značka Orange



Obsah:
  • Úvod
    1. Kkapitola - história Orange
    1.1. Príbeh orange
    1.2. Svet pred vznikom Orange
    1.3. Založenie a spustenie Orange
    1.4. Kľúčové údaje
    2. Kapitola
    2.1. Správna rada
    2.2. Predstavenstvo
    2.3. Členovia skupiny
    3. Kapitola - vízia, poslanie a hodnoty Orange
    3.1. Vízia Orange
    3.2. Poslanie Orange
    3.3. Hodnoty Orange
    3.4 Index transnacionality
    4. Kapitola
    4.1. Prechod na značku Orange
    4.2. Opis etáp prechodu vo vybraných krajinách
    4.3. Orange v ostatných krajinách
    5. Kapitola - finančné informácie o Orange
    5.1. Výkonnosť spoločnosti
    5.2. Tržby
    6. Kapitola - aktivity orange
    6.1. Orange svet
    6.2. Sponzorstvo
    6.3. Orange a unicef
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko