Organizačná kultúra hotela Kamei
«»
Popis:
Typ organizacnej kultury hotela Kamei
Hotel Kamei je riadený svojím manažérom, ktorý dostáva plány a ciele schválene majiteľmi hotela. Jeho náplňou práce je naplánovať stratégiu ako efektívne splniť tieto ciele, vytvárať motivujúcu atmosféru medzi zamestnancami a riešiť bežné situácie, ktoré každonenne vznikajú. Existuje tu takzvané hierarchické riadenie.
Pri hľadaní nových zamestnancov sa dohliada na to, aby boli vybavení vedomostami hlavne z oblasti gastronómie ak sa jedna o pozíciu kuchár, čašník. Potrebná je samozrejme aj prax ktorú by mal uchádzač mať.
Zmluvy so zamestnancami sa uzatvarajú na dobu určitú, to znamená 6 mesiacov s pripadným predlžením zmluvy. Na trvalý pracovný pomer sa vyhľadáva najmä kuchynská pracovná sila. Zmluvy sa vytváruju aj na brigadnícky pracovný pomer, pri hľadaní čašníkov, prípadne zamestnancov na recepciu. Každý zamestnanec hotela je individuálne zodpovedný za svoje konanie...
Kľúčové slová:
podnikanie
hotel
organizačná kultúra
personálna stratégia hotela
Obsah:
- Profil a história hotela Kamei
Typ organizacnej kultury hotela Kamei
Organizačná štruktúra
Charakteristika zamestnancov
Ideologia a personálna stratégia hotela
Formy organizacnej kultury v hoteli Kamei
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.