Osobitosti marketingovej komunikácie v rámci farmácie
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3317 |
Posledná úprava
08.04.2017 |
Zobrazené
1 761 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ukážka:
Marketingová komunikácia
Marketingová komunikácia je kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určený na prezentovanie firmy a jej výkonov existujúcim a potenciálnym zákazníkom. Prostredníctvom neho firma ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov v záujme realizácie tovaru na trhu. Základ komunikácie s trhom tvoria štyri metódy: reklama, podpora predaja, osobný predaj a public relations
Kľúčové slová:
marketingova komunikácia
zentiva
sponzoring
zentiva
lieky
Obsah:
- Marketingová komunikácia
Profil spoločnosti:
Právna štruktúra spoločnosti
Výrobky skupiny Zentiva
Generické lieky / Originálne liečivé prípravky
K najdôležitejším výrobkom patria:
Nové lieky na trhu od roku 2000
Udalosti a sponzoring
Zentiva a jej chápanie Kvality
Pod starostlivosťou rozumie Zentiva predovšetkým program vzdelávania lekárov a lekárnikov.
Spoločnosť Zentiva si uvedomuje zodpovednosť, ktorá vyplýva z jej výnimočného postavenia na farmaceutickom trhu SR. Preto hrá rolu významného partnera ZDRAVOTNÉHO SYSTÉMU.
Konferencie a semináre
Partner pre III. tisícročie
Použitá literatúra
Zdroje:
- 1.ČIMO, J.: Marketingové Aplikácie. Bratislava: EKONÓM, 2004.
- 2.Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava : SPRINT, 1996
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.