Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Osobitosti marketingovej komunikácie v rámci farmácie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3317
Posledná úprava
08.04.2017
Zobrazené
1 781 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:


Marketingová komunikácia

Marketingová komunikácia je kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určený na prezentovanie firmy a jej výkonov existujúcim a potenciálnym zákazníkom. Prostredníctvom neho firma ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov v záujme realizácie tovaru na trhu. Základ komunikácie s trhom tvoria štyri metódy: reklama, podpora predaja, osobný predaj a public relations

Kľúčové slová:

marketingova komunikácia

zentiva

sponzoring

zentiva

lieky



Obsah:
  • Marketingová komunikácia
    Profil spoločnosti:
    Právna štruktúra spoločnosti
    Výrobky skupiny Zentiva
    Generické lieky / Originálne liečivé prípravky
    K najdôležitejším výrobkom patria:
    Nové lieky na trhu od roku 2000
    Udalosti a sponzoring
    Zentiva a jej chápanie Kvality
    Pod starostlivosťou rozumie Zentiva predovšetkým program vzdelávania lekárov a lekárnikov.
    Spoločnosť Zentiva si uvedomuje zodpovednosť, ktorá vyplýva z jej výnimočného postavenia na farmaceutickom trhu SR. Preto hrá rolu významného partnera ZDRAVOTNÉHO SYSTÉMU.
    Konferencie a semináre
    Partner pre III. tisícročie
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • 1.ČIMO, J.: Marketingové Aplikácie. Bratislava: EKONÓM, 2004.
  • 2.Veľká ekonomická encyklopédia. Bratislava : SPRINT, 1996
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko