Outsourcing - efektívne spravovanie organizácie
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
9817 |
Posledná úprava
05.10.2018 |
Zobrazené
2 533 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Moja práca sa zameriava na možnosť využitia outosurcingu vo firmách alebo v podnikoch. Outsourcing v súčasnej dobe v Slovenskej republike prechádza veľkým rozvojom a podniky mu začínajú venovať pozornosť vďaka potenciálu, ktorý sa v ňom skrýva. Význam outsourcingu je predovšetkým v skutočnosti, že vďaka správnemu použitiu nástrojov, ktoré ponúka, môže organizácia, ktorá využíva outsourcing na riadenie svojich podporných činností, dosiahnuť vyššiu efektivitu práce a úspor z hľadiska finančných, ale aj ľudských zdrojov.
Kľúčové slová:
Outsourcing
Oblasti outsourcingu
Výhody outsourcingu
spracovanie
cenové porovnanie
starostlivosť o zákazníka
Obsah:
- Úvod
1. OUTSOURCING
1.1 Dôvody vedúce firmy k Outsourcingu
1.2 Čo je cieľom Outsourcingu?
1.3 Prečo Outsourcing?
1.4 Kedy začať s Outsourcingom?
1.5 Ako začať s Outsourcingom?
2. Oblasti Outsourcingu
2.1 Outsourcing informačného systému
2.1.1 Všeobecný popis Outsourcingu IT
2.1.2 Čo prináša Outsourcing IT
2.2 Outsourcing vývojových tímov
2.2.1 Team leasing - outsourcing IT tímov
2.2.2 Postavenie tímu a jeho úloha
2.2.3 Koordinácia je samozrejmosťou
2.2.4 Sila team leasingu
2.2.5 Zohraný tím profesionálov
2.3 Outsourcing ľudských zdrojov
2.3.1 Čo môže kvalitný HR Outsourcing priniesť firme?
2.3.2 Nebezpečia, ktorými sa treba zaoberať
2.3.3 Spracovanie miezd mimo firmu
2.3.4 Outsourcing náboru a výberu
2.3.5 Vzdelávanie prostredníctvom externej firmy
2.3.6 Podmienky úspešnosti HR Outsourcingu
2.4 Outsourcing call centra
2.4.1 Cenové porovnanie
2.4.2 Výhody outsourcingu
2.4.3 Prvotným cieľom je starostlivosť o zákazníka
Záver
Zdroje:
- SOMOROVÁ, V.: Outsourcing - efektívna forma Facility managementu
- STÝBLO, J.: Outsourcing a outplacement. Praha: ASPI, 2005. ISBN 80-7357-094-7
- Kohoutová, B.: Outsourcing lidských zdrojů v praxi. http://www.financemagazine.cz, 2003
- Zrzavý, L.: Outsourcing vývojových týmú. http://www.systemonline.cz, 2004
- Hýbner, A.: Outsourcing kontaktních center. http://www.systemonline.cz, 2001
- Outsourcing informyčních systémú. http://www.iccc-group.com
- Co je to outsourcing. http://www.tac.cz, 2003
- Nová ekonomika, 3/2004. článok: Outsourcing - jeho vymedzenie a hlavné oblasti využitia, s.21
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.