Popis:
Mnoho ľudí v dnešnej dobe premýšľa, ako sa pripojiť na sieť Internet. Každý má pri tom v hlave dva ukazovatele: cena a kvalita. Nie však každí z nás si môže dovoliť internet v domácnosti, tak sa musia uchýliť v internetovej kaviarni. Tie ponúkajú taktiež software, hardware, doplnkový predaj kancelárskych potrieb a príslušenstva k počítači na zálohovanie dát.
Moderné technológie oslovujú stále väčší okruh ľudí, Slovensko nevynímajúc. Návštevnosť slovenského internetu vzrástla za posledné obdobie o viac ako štyridsať percent, pričom podiel používateľov internetu na Slovensku je na úrovni Čiech, Španielska či Chorvátska.
Kým v januári 2005 navštívilo slovenské webové stránky 1,51 mil. unikátnych návštevníkov, v decembri 2005 to už bolo približne 2,14 mil. užívateľov internetu. Návštevnosť slovenského internetu prekročila v novembri 2005 po prvýkrát hranicu 2 mil. unikátnych návštevníkov za mesiac.
Internet je médiom, ktoré vymazáva vzdialenosti medzi kontinentmi, uľahčuje prácu a vzdelávanie. Nespája len počítače, spája ľudí, ktorí za nimi sedia a vytvára spoločenstvá jedincov s rovnakým myslením.
Kľúčové slová:
marketing
internet
audit
manažment
marketingový mix
distribúcia
logistika
cenová politika
segmentácia trhu
Obsah:
- Synopsis
1. Úvod
2. Pc štúdio
3. Organizačná štruktúra pc štúdio
4. Diagnostická analýza marketingu, stanovenie cieľov
5. Uplatnenie marketingu v činnosti pc štúdia v Michalovciach
6. Základné princípy marketingu, marketingový mix
6.1 Produkt
6.2 Cena
6.3 Place - distribúcia, miesto
6.4 Promotion - marketingová komunikácia
7. Analýza prostredia organizácie
8. Segmentácia trhu, výber cieľového trhu, trhová pozícia
9. Marketingový audit obchod a služby v pc štúdiu Michalovce
9.1 Audit marketingovej orientácie
9.2 Audit marketingového mixu
9.3 Audit zhromažďovania vstupov
9.4 Audit manažmentu tovaru a služieb
9.5 Audit cenovej politiky
9.6 Audit mixu marketingovej komunikácie
9.7 Audit distribúcie a logistiky
9.8 Audit manažmentu predaja
9.9 Audit marketingového plánovania
9.10 Audit marketingovej kontroly
9.11 Audit marketingovej organizácie
9.12 Audit integrácie marketingu