Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
38 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
13429 |
Posledná úprava
09.12.2020 |
Zobrazené
2 493 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1898-1940
V roku 1898 na juhu Spojených štátov v Severnej Karolíne vynašiel lekárnik Caleb Bradham liek proti nechutenstvu, ktorý nazval PEPSI. Požiadal o registráciu značky, vydal necelú stovku akcií a začal sirup Pepsi predávať vo veľkom. Prvý plniaci závod na výrobu Pepsi vznikol v roku 1905 a už o dva roky neskôr ochranná značka Pepsi dobyla prvé územie mimo Spojených štátov- Mexiko. Dvadsiate roky boli pre spoločnosť Pepsi- Cola neziskovým obdobím, ktoré bolo sprevádzané dvoma bankrotmi a vyvrcholilo ponukou k predaju, ktorú spoločnosť Coca- Cola nevyužila.
1941-1960
Burza New York Stock Exchange začala v roku 1941 obchodovať s akciami spoločnosti. O päť rokov neskôr sa Pepsi prvýkrát objavila aj v plechovkách. V 50-tych rokoch predstavili prvú nízko kalorickú verziu a nápoje Pepsi boli k dispozícii vo viac ako 50-tich krajinách sveta, v ktorých vlastnila viac ako 120 výrobných závodov. V roku 1959 v priebehu konania americkej národnej výstavy v Moskve, sa vtedajší sovietsky premiér Nikita Chruščov a americký prezident Nixon zastavili pri stánku s Pepsi. Fotografia s Pepsi sa občerstvujúcim Chruščevom obletela celý svet a priniesla Pepsi- Cole nevídanú publicitu.
...
Kľúčové slová:
produkt
produktový mix
výrobok
stratégia
komunikácia
Pepsi
SWOT analýza
analýza trhu
analýza spotrebiteľov
nápoj
trh
HACCP
kvalita
kontrola kvality
výrobkové stratégie
Obsah:
- 1. Spoločnosť Pepsi - Cola - história a charakteristika
1.1. dôležité obdobia
1.2. Spoločnosť PepsiCo
1.3. Pepsi - Cola v Európe
1.4. Pepsi - Cola SR, s.r.o.
1.5. Poslanie firmy
2. Analýza produktového mixu a portfólia
2.1. PEPSI sýtené nealkoholické nápoje
2.2. TOMA sýtené nealkoholické nápoje
2.3. Toma džúsy
2.4. POST Mix, PRE Mix
2.5. Aquaa Minerale, TOMA stolová voda
2.6. Lipton Ice Tea
2.7. Still drinks - nesýtené nápoje
2.8. Energy drinks - energetické nápoje
2.9. CO2 fľaše - 6kg, 15kg
2.10. Doplnky
2.11. Služby
2.12. Výroba Pepsi
3. Analýza produktového trhu a situácie na trhu
3.1. Celková spotreba nealkoholických nápojov na Slovensku
3.2. Reakcia na zmeny v životnom štýle
3.3. Konkurencia
3.4. Stratégia
4. Celková situácia podniku
4.1. SWOT analýza
5. Návrh nového výrobku - úvod
6. Charakteristika
6.1. SWOT analýza výrobku
6.2. Životný cyklus výrobku
6.3. Novosť výrobku
6.4. Zdroje
6.5. Variácie výrobku
6.6. Úžitkové vlastnosti
7. Analýza spotrebiteľov a spotrebiteľského správania
8. Stratégia značky
8.1. Návrh stratégie
8.2. Hodnotenie značky
9. Stratégia marketingovej komunikácie, distribúcie a služieb
10. Stratégia služieb a vnímania kvality
10.1. Systém kritických bodov HACCP
10.2. Správna výrobná prax SVP
10.3. Kontrola kvality
10.4. Záruka (zabezpečovanie) kvality
10.5. Konkurenti, ktorí využívajú alebo budú využívať podobnú stratégiu
11. Záver
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.