PIMS (Profit Impact of Market Strategy) - zadanie
«»
Popis:
Profit Impact of Market Strategy, 5 strán teória + 3 strany aplikácia vo vybranom podniku.
1. Úvod
Strategické rozhodovanie je vždy veľmi zodpovedná činnosť a nezaobíde sa bez veľkého množstva informácií a modelov. Existuje veľa metód a postupov, ako správne rozhodovať, ale zároveň je také rozhodovanie spojené s veľkou mierou neistoty. Túto neistotu (respektíve riziko) môžeme znižovať získaním informácií, ktoré sú relevantné, včasné a získame je s prijateľnými nákladmi...
2. Čo je to PIMS
Existuje niekoľko veľmi podobných interpretácií skratky PIMS. Napríklad "Profit Impact of Market Strategy ", alebo" Profit Impact on Marketing Strategy "a ďalšie drobné modifikácie. Ja budem používať prvú zmienenú, pretože tak nazývajú systém PIMS na oficiálnych stránkach SPI (Strategic Planning Institute)...
Kľúčové slová:
PIMS
Profit Impact of Market Strategy
Strategické rozhodovanie
Obsah:
- 1. Úvod
2. Čo je to PIMS
2.1 Slabé stránky PIMS
2.2 Základné premenné PIMS
3. Analytická časť
4. Záver
Zdroje:
- Terry, G.R – Franklin, S.G.: Les Principes Du Management. Economica, Paris 1985.
- Philp Kotler, Kevin Lane Keller, „Strategický marketing“ 12. Vydání , Grada Publishing 2007, ISBN979-80-247-1359-5
- http://www.pimsonline.com
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.