Počítačová podpora strategického marketingu
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
1499 |
Posledná úprava
02.11.2015 |
Zobrazené
1 383 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Na rôznych riadiacich úrovniach sú požadované rôzne typy informácií. Vrcholový manažment pracuje s informáciami na strategickej úrovni, ktoré majú špecifické vlastnosti. Informačná technika umožňuje intenzívne využívať matematické a štatistické metódy spracovania informácií.
V strategickom marketingu mať dobré informácie znamená predovšetkým identifikovať:
- nových konkurentov na trhu
- nové produkty na trhu
- potreby a želania zákazníkov
- vlastné silné a slabé stránky, príležitosti a ohrozenia vonkajšieho prostredia
- informácie na podporu rozhodovania
Kľúčové slová:
manažment
informačná technika
trh
zákazník
spotrebiteľ
internet
strategický marketing
agregácia
počítačová podpora
informačný systém
Obsah:
- 1. Počítačová podpora strategického marketingu
2. Spojenie marketingového a manažérskeho informačného systému
3. Využitie internetu pre strategický marketing
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.