Počujúce ruky - Seminárka - Marketing
«»
Popis:
V marci 2015 Samsung spustil svoju marketingovú kampaň - počujúce ruky pre Istanbulské Call Centrum určené sluchovo postihnutým(Inquisitir 2015). Hlavným aktérom reklamy je nič netušiaci nepočujúci mladík, ktorému Samsung s pomocou jeho sestry a prostredníctvom reklamnej spoločnosti Leo Burnett (2015) Istanbul pripravil ráno, na ktoré len tak rýchlo nezabudne.
Kľúčové slová:
samsung
nepočujúci
marketing
PR
kampaň
Obsah:
- Uvod
Jadro
Zaver
Literatura
Zdroje:
- BEST GLOBAL BRANDS 2015, Rankings.
- BURNET, L., 2015. Leo Burnrt Istanbul online].
- INQUISITIR. , 2015 . Samsung’s ‘Hearing Hands’ Ad: Watch This Man’s Emotional Reaction To Strangers Learning Sign Language
- UNRULY 2015, Samsung Is The Most Shared Social Video Brand Of 2013, Says Unruly
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.