Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Počujúce ruky - Seminárka - Marketing

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45984
Posledná úprava
06.07.2015
Zobrazené
381 x
Autor:
nora.slizova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V marci 2015 Samsung spustil svoju marketingovú kampaň - počujúce ruky pre Istanbulské Call Centrum určené sluchovo postihnutým(Inquisitir 2015). Hlavným aktérom reklamy je nič netušiaci nepočujúci mladík, ktorému Samsung s pomocou jeho sestry a prostredníctvom reklamnej spoločnosti Leo Burnett (2015) Istanbul pripravil ráno, na ktoré len tak rýchlo nezabudne.

Kľúčové slová:

samsung

nepočujúci

marketing

PR

kampaň



Obsah:
  • Uvod
    Jadro
    Zaver
    Literatura

Zdroje:
  • BEST GLOBAL BRANDS 2015, Rankings.
  • BURNET, L., 2015. Leo Burnrt Istanbul online].
  • INQUISITIR. , 2015 . Samsung’s ‘Hearing Hands’ Ad: Watch This Man’s Emotional Reaction To Strangers Learning Sign Language
  • UNRULY 2015, Samsung Is The Most Shared Social Video Brand Of 2013, Says Unruly
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko