Popis:
4.1 Charakteristika výrobku,
Hlavným predmetom činnosti spoločnosti je drevárska výroba, ktorá vychádza z tradície regiónu, v ktorom spoločnosť pôsobí a možno ju rozdeliť do troch hlavných oblastí:
• prvú oblasť tvorí výroba záhradných chatiek, rekreačných chatiek /bungalov/, rodinných drevených domčekov hlavne zrubovej konštrukcie, ale v súčasnosti sa rozširuje aj výroba drevených rámových konštrukcii. Ďalej ide o výrobu plotových dielcov iných výrobkov, ako sú obklady, záhradný nábytok ap.
• druhá oblasť ich výrobkov je zameraná na výrobu záhradných pergol a kvetináčov, altánov, garáží.
• do tretej oblasti je zaradená výroba okien, dverí, bytových doplnkov /police, schody, regále/
Kľúčové slová:
marketing
personál
konkurencia
segmentácia
technológia ýroby
reklama
odbyt
dodávateľ
Obsah:
- 4. PODNIKATEĽSKÉ A VÝROBNÉ STRATÉGIE A PLÁNY
4.1 Charakteristika výrobku
4.2 Plán marketingu
4.3 Technológia výroby a jej ďalší rozvoj
4.4 Plán výroby
4.5 Plán predaja
4.6 Personál