Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Podnikateľský plán, Honey, s.r.o.

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46547
Posledná úprava
21.03.2016
Zobrazené
1 154 x
Autor:
lukas.bujnak
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Rozhodol som sa, že počas štúdia na vysokej školesi založím firmu a budem vyrábať a predávať med a medovinu. Včelárstvu sa venujem asi 12 rokov.Podnikať budem ako spoločnosť s ručením obmedzeným. V sortimente produktov bude prvotriedny a kvalitný slovenský med, ktorý bude mojim produktom a medovina, ktorú budem takisto vyrábať sám. Pôjde o čisto prírodné produkty priamo od včelára.

Cieľom môjho podniku bude ponúkať ľuďom kvalitnéprodukty, ktoré budú za prijateľné ceny. Chcel by som uspokojiť zákazníkov a dať im to, čo potrebujú. Samozrejme sa budem snažiť o dosiahnutie zisku. V mojej blízkosti pôsobí konkurencia včelárov, tak sa budem snažiť o bezkonkurenčné ceny, aby som nemal problém pri predávaní tovaru. Včely budem chovať v záhrade v Košťanoch nad Turcom.Ide o rodinnú záhradu, takže nebudem platiť žiadne poplatky za prenájom a pod. Záhrada sa nachádza v centre obce, v blízkosti je aj autobusová zastávka a vlaková stanica, takže prístup je perfektný.Vo firme budem pôsobiť iba ja. Jednoduché účtovníctvo si budem viesť sám a všetky potrebné doklady si zabezpečím.

Ako reklamu by som si vybral bezplatné inzertné portály, facebook a plagáty, ktoré by som dal vytlačiť a roznášať do okolitých ulíc, aby sa čo najviac ľudí dozvedelo o mojej novootvorenej predajni.

Dúfam, že podnik bude uspokojovať potreby zákazníkov a prosperovať.

Kľúčové slová:

plán

podnik

podnikateľský plán

práca

semestrálka

semestrálna práca

swot analýza

analýza

swot



Obsah:
  • 1.Zhrnutie projektu -5-
    2.Charakteristika podniku
    2.1 Súčasnosť, perspektívy a ciele podniku -6-
    2.2 Názov a právna forma -6-
    2.3 Sídlo, lokalizácia -6-
    2.4 Vznik podniku -6-
    2.5 Predmet činnosti -6-
    2.6 Majetok podniku získaný z vlastných zdrojov -6-
    2.7 Poistenie -7-
    2.8 Učtovníctvo -7-
    3. Opis produktu
    3.1 Charakteristika výrobku -8-
    3.2 Sortiment, Kvalita, typické znaky a užitkové vlastnosti -8-
    3.3 Hlavné predajné črty a jedinečnosť -10-
    3.4 Servis, dotatočné služby, certifikácia -10-
    4.Marketing
    4.1 Analýza trhu -11-
    4.2 Prieskum trhu -11-
    4.3 Konkurencia -11-
    4.4 Cenotvorba -11-
    4.5 Dodávatelia, distribúcia -11-
    4.6 Pracovná doba -12-
    4.7 Propagácia -12-
    4.8 SWOT analýza -13-
    5. Manažment
    5.1 Personálne obsadenie, vlastníci -14-
    5.2 Zamestnanci -14-
    5.3 Priestory - Spôsob ich získania, náklady -15-
    - Nákres pôdorysu prevádzky + zariadenie -15-
    6. Finančný plán
    6.5 Výkaz o príjmoch a výdavkoch -16-
    7. Prílohy -17-
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko