Popis:
Rozhodol som sa, že počas štúdia na vysokej školesi založím firmu a budem vyrábať a predávať med a medovinu. Včelárstvu sa venujem asi 12 rokov.Podnikať budem ako spoločnosť s ručením obmedzeným. V sortimente produktov bude prvotriedny a kvalitný slovenský med, ktorý bude mojim produktom a medovina, ktorú budem takisto vyrábať sám. Pôjde o čisto prírodné produkty priamo od včelára.
Cieľom môjho podniku bude ponúkať ľuďom kvalitnéprodukty, ktoré budú za prijateľné ceny. Chcel by som uspokojiť zákazníkov a dať im to, čo potrebujú. Samozrejme sa budem snažiť o dosiahnutie zisku. V mojej blízkosti pôsobí konkurencia včelárov, tak sa budem snažiť o bezkonkurenčné ceny, aby som nemal problém pri predávaní tovaru. Včely budem chovať v záhrade v Košťanoch nad Turcom.Ide o rodinnú záhradu, takže nebudem platiť žiadne poplatky za prenájom a pod. Záhrada sa nachádza v centre obce, v blízkosti je aj autobusová zastávka a vlaková stanica, takže prístup je perfektný.Vo firme budem pôsobiť iba ja. Jednoduché účtovníctvo si budem viesť sám a všetky potrebné doklady si zabezpečím.
Ako reklamu by som si vybral bezplatné inzertné portály, facebook a plagáty, ktoré by som dal vytlačiť a roznášať do okolitých ulíc, aby sa čo najviac ľudí dozvedelo o mojej novootvorenej predajni.
Dúfam, že podnik bude uspokojovať potreby zákazníkov a prosperovať.
Kľúčové slová:
plán
podnik
podnikateľský plán
práca
semestrálka
semestrálna práca
swot analýza
analýza
swot
Obsah:
- 1.Zhrnutie projektu -5-
2.Charakteristika podniku
2.1 Súčasnosť, perspektívy a ciele podniku -6-
2.2 Názov a právna forma -6-
2.3 Sídlo, lokalizácia -6-
2.4 Vznik podniku -6-
2.5 Predmet činnosti -6-
2.6 Majetok podniku získaný z vlastných zdrojov -6-
2.7 Poistenie -7-
2.8 Učtovníctvo -7-
3. Opis produktu
3.1 Charakteristika výrobku -8-
3.2 Sortiment, Kvalita, typické znaky a užitkové vlastnosti -8-
3.3 Hlavné predajné črty a jedinečnosť -10-
3.4 Servis, dotatočné služby, certifikácia -10-
4.Marketing
4.1 Analýza trhu -11-
4.2 Prieskum trhu -11-
4.3 Konkurencia -11-
4.4 Cenotvorba -11-
4.5 Dodávatelia, distribúcia -11-
4.6 Pracovná doba -12-
4.7 Propagácia -12-
4.8 SWOT analýza -13-
5. Manažment
5.1 Personálne obsadenie, vlastníci -14-
5.2 Zamestnanci -14-
5.3 Priestory - Spôsob ich získania, náklady -15-
- Nákres pôdorysu prevádzky + zariadenie -15-
6. Finančný plán
6.5 Výkaz o príjmoch a výdavkoch -16-
7. Prílohy -17-