Popis:
Hlavným cieľom nášho podnikateľského plánu je v stručnosti, ale čo najpresnejšie zhodnotiť situáciu na súčasnom trhu na ktorom chceme predstaviť Pekáreň Labher. Na začiatku nášho plánu začneme s charakteristikou a opisom našej spoločnosti, následne sa zameriame na charakteristiku služieb a produktov, ktoré bude podnik ponúkať. Pri prieskume trhu, na ktorom budeme pôsobiť, je nevyhnutne zistiť, či bude o daný produkt záujem, to znamená je potrebné spraviť analýzu dopytu a ponuky. Pri zostavovaní marketingového plánu bude dôležitá analýza konkurencie, dodávateľov, odberateľov a SWOT analýza. Marketingový mix bude pozostávať zo 4 nástrojov - cena, produkt ,distribúcia a komunikácia. V časti zamestnanci sa budeme zaoberať personálnym zabezpečením a náplňou práce jednotlivých pracovníkov. Vo finančnom pláne, ktorý považujeme za najdôležitejšiu položku, uvedieme množstvo a stav dlhodobého a krátkodobého majetku, odpisový plán a množstvo ďalších výpočtov, podľa ktorých je možné zistiť, či naše odhady boli správne.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
analýza trhu
konkurencia
hygienické normy
mzdy
pracovné miesta
finančný plán
Obsah:
- Úvod 4
Zhrnutie 5
1. Spoločnosť 6
1.1. Opis a charakteristika podniku 6
1.2. Ciele podniku 7
1.2.1. Vízia 7
1.2.2. Poslanie 7
2. Opis produktu 8
3. Analýza trhu a konkurencie 8
3.1. Analýza trhu 9
3.2. Analýza zákazníka a segmentácia trhu 9
3.3. Analýza konkurencie 10
3.4. SWOT analýza 10
4. Marketing 12
5. Výrobný plán 14
5.1. Výroba 14
5.2. Hygienické normy 15
6. Riadenie podniku 15
6.1. Rozloženie pracovných síl 16
6.2. Nábor zamestnancov 17
6.3. Mzdy pracovníkov 17
6.4. Popis jednotlivých pracovných miest 17
6.4.1. Vedúci predajne 17
6.4.2. Predajca 18
6.4.3. Pekár 19
7. Dopad na životné prostredie 19
8. Finančný plán 19
9. Identifikácia a riadenie rizík 26
Záver 28